کاربر گرامی جهت بهترین تجربه بازدید از سایت ما، از نسخه به روزرسانی شده مرورگر Google Chrome استفاده نمایید.
به شبکه خدمات رفاهی لاله خوش آمدید
آشنایی با لاله و راهنمای استفاده از خدمات شرکت
شبکه خدمات رفاهی لاله سامانه یکپارچه هوشمند سراسری تلاش بسیاری برای رفع نیازهای روز مره مردم عزیز و ملت ایران با شرایطی که غیر قابل توصیف است نموده و در طی سالیان متوالی تلاش نموده که با افزایش هرچه بیشتر خدمات و ارتقاء سطح کمی و کیفی آن رضایت متقاضیان را بیش از پیش جلب نماید این مجموعه خدمتگذار با گسترش حوزه خدمات خود در بین اقشار مختلف جامعه از جمله کارکنان محترم دولت و آحاد مردم عزیز به ویژه اقشار کم درآمد جامعه زمینه استفاده از خدمات پر هزینه درمانی و رفاهی را برای اولین بار به شکل اعتبار قرض الحسنه در کشور فراهم نموده است
متقاضیان عزیز جهت استفاده از خدمات شبکه لاله پس از ثبت نام در سایت از طریق فهرست خدمات گوشه بالا سمت راست صفحه چند خط زیرهم خدمت موردنظر خود را انتخاب نموده و ثبت نام خدمت درخواستی خود را کامل مینمایند .
راهنمای ثبت نام و استفاده از خدمت از طریق رسانه ها یا صفحه اصلی سایت :
با مراجعه به آدرس سایت با کلیک بر روی منو خدمات بر روی خدمت درخواستی خود کلیک کنید
با کلیک بر روی خدمت مورد نظر اطلاعات مربوط به خدمت مانند تصویر زیر قسمت ثبت نام نمایش داده می شود.
با وارد کردن اطلاعات ثبت نام و با کلیک بر روی گزینه ثبت نام جدید و دریافت خدمت ، فاکتور رسمی شرکت برای شما نمایش داده می شود : دقت نمائید نام فروشنده و خریدار و تمامی اطلاعات ضروری ثبت شده باشد این فاکتور به منزله سند رسمی قابل ارائه و در حساب کاربری شما پس از پرداخت ثبت میگردد ، دقت نمائید فاکتورها تاریخ انقضا دارد و این موضوع به امنیت بالاتر سایت و شما کمک مینماید
و با پرداخت هزینه ثبت نام خدمت ، ثبت نام شما تکمیل می شود . هزینه های نام نویسی، تشکیل پرونده ، عضویت و دیگر هزینه های اولیه که از این طریق دریافت میگردد هم موجب قطعی شدن و ایجاد روال پرونده خرید شما بوده و هم قانونا شمارا از خدمات بهره مند مینماید لذا پرداخت این فاکتور از طریق آنلاین ، مراجعه حضوری یا راه های دیگر قبل یا همزمان با دریافت خدمت الزامیست.
و اگر قبلا در سایت لاله ثبت نام کرده اید از صفحه زیر شماره تلفن و رمز عبوری که برای شما ارسال شده است را وارد کنید و در صفحه خدمت بر روی تکمیل فرایند ثبت نام کلیک کنید فاکتور رسمی شرکت برای شما نمایش داده می شود.
بعد از پرداخت با کلیک بر روی نام خانوادگی خود موجود در بالای سایت به پروفایل خود رفته و مراحل درخواست خود را تکمیل نمایید :
با رفتن به پروفایل خود و گزینه پرداخت های انجام شده خدمت درخواست و ثبت نام شده را انتخاب نمایید و برروی دکمه مشاهده کلیک نمایید :
برای پرداخت هر درخواست 24 ساعت زمان دارید و بعد از این زمان فاکتور منقضی می شود.
در این قسمت می توانید درخواست های پرداخت نشده خود را مشاهده و در صورتی که منقضی نشده باشد پرداخت نمایید دقت نمائید ایجاد فاکتورها با توجه به ارسال پیامکهای چند نوبته برای مجموعه هزینه داشته و در صورتی که از جمله مشتریان بد حساب تلقی گردید سامانه به صورت خودکار شما را به زودی از فهرست خریداران خود حذف و بلک لیست مینماید ، این امر شاید در ذهن مورد خاصی به نظر نرسد منتهی با افزایش سریع خدمات لاله و در نقطه ای که به اعتبار این مجموعه نیاز حیاتی دارید سامانه هوشمند شاهین شمارا یاری نخواهد نمود .
نمایش در کامپیوتر :
نمایش در موبایل :
خرید بصورت اقساطی :
و بعد از کلیک بر روی دکمه مشاهده ، اطلاعات لازم خدمت درخواستی را وارد نمایید و نوع دریافت خدمت را بر روی اقساط بگذارید:
و بعد از کلیک بر روی دکمه ثبت نهایی ، مدارک لازم را وارد نمایید :
چنانچه اعضاء خانواده شما نیازبه خدمات شبکه لاله داشته باشند، با ارائه تضامین مذکور از سوی یک نفر از خانواده شما ، اعضاء خانواده نیز میتوانند از خدمات اقساطی مربوطه استفاده نمایند که میبایست نام و نام خانوادگی شماره تلفن همراه و اطلاعات لازم ایشان را نیز نفر به نفر وارد نمائید ، چک یا گواهی کسر از حقوق شما و یا موارد دیگرجهت ضمانت پرداخت اقساط ماهانه به نام شرکت جانبازان آینده ساز سهامی خاص با شماره ثبت 478000 طبق نمونه نامه ای که به شما ارائه میشود ، صادر گردیده و پس از اتمام اقساط این تضامین عودت داده میشود پس بدون هماهنگی با امور تسهیلات شبکه لاله اقدام به نوشتن و تنظیم تضامین ننمائید .
مراحل خرید اقساطی که رعایت آن الزامیست :
1.ثبت نام در لاله و پرداخت هزینه ثبت نام و وارد کردن مدارک اولیه در پروفایل کاربری خود توسط متقاضیان انجام میگیرد.
2.بعد از ثبت نام متقاضیان از طرف مرکز پشتیبانی لاله در هرصورت تماس گرفته می شود
3.برای خرید اقساطی بخشی از مبلغ که در طرح های اقساطی لاله ذکر و اعلام شده توسط متقاضی پرداخت میگردد با تکمیل فرایند پیش پرداخت باقی مدارک بارگذاری میشود .
4.پرونده به امورمالی به صورت خودکار ارجاع و توسط مدیر مربوطه بررسی ، در صورت نیاز از سوی متقاضی مدارک اصلی برای شرکت ارسال یا به صورت حضوری در نقاطی که نمایندگی های لاله مستقر هستند ارائه می شود .
5. تایید مدارک توسط امورمالی لاله انجام می شود.
6.پرونده در بخش مالی تائید و پیامک آن برای متقاضی ارسال میگردد. .
7.و بعد از تایید مدیرنمایندگی یا مسئول شعبه حساب کاربری متقاضی دارای اعتبار می گردد .
8. قرار داد برای امضا در محل مراجعه اولیه متقاضی آماده می شود و یک نسخه از قرارداد امضا شده تحویل متقاضی می شود .
9.با مراجعه به مراکز تحت پوشش لاله به میزان اعتبار متقاضی ، خدمت درخواستی را دریافت می گردد.
خرید به صورت نقدی :
اگر در لیست پرداخت های انجام شده بر روی دکمه مشاهده خدمت مورد نظر خود کلیک نمایید و گزینه نقدی را کلیک کنید و درخواست خود را تکمیل کنید . میتوانید به میزان مورد دلخواه از طریق اعتبار خود خرید نمائید
مراحل خرید نقدی :
1.ثبت نام در لاله و پرداخت هزینه ثبت نام توسط متقاضیان انجام میگیرد این هزینه در صورتی که طرح مد نظر تخفیف یا اعتبار بیشتری به شما ارائه دهد از کل مبلغ کسر و محاسبه خواهد شد به طور مثال در صورتی که پنجاه هزار تومان هزینه ثبت نام پرداخت نموده اید و هزینه خریدشما یک میلیون تومان باشد مبلغ نهصد و پنجاه هزارتومان نیاز دارید و آن مبلغ اولیه محاسبه میگردد.
2.بعد از ثبت نام متقاضیان از طرف مرکز پشتیبانی لاله تماس گرفته می شود تا به شما نوبت یا راهنمایی لازم ارائه شود .
3.با مراجعه به مراکز تحت پوشش ، خدمت درخواستی را دریافت می نمائید .
سوالات متداول
چگونه از وضعیت درمانی و میزان هزینه مورد نیاز خود مطلع شویم؟:
شبکه خدمات رفاهی لاله با ارائه خدمات غیر نقدی دندانپزشکی ، دندانپزشکی اقساطی عمل جراحی بینی و زیبایی به عموم مردم در کلینیک های کاملا مجهز به تجهیزات و امکانات مناسب همچنین کادر درمانی متخصص به پزشکان و جراحان حاذق و با تجربه گامی بزرگ در زمینه زیبایی برداشته است شما متقاضی عزیز در صورت تمایل به استفاده از خدمات زیبایی و دندانپزشکی مجموعه لاله پس از ثبت نام در سایت نام شما در لیست متقاضیان این خدمت اقساطی قرار گرفته کارشناسان درمان شبکه لاله جهت نوبت دهی و هماهنگی های لازم بابت مراجعه به مراکز با شما تماس خواهند گرفت تا نوبت شما در سامانه نوبت دهی سراسری پذیرش بیمار ثبت گردد، نوبت دهی بر اساس وقت آزاد بیمار هماهنگ میشود تا مشکلی از بابت مراجعه نداشته باشد پس از ثبت نوبت به مراکز طرف قرارداد لاله مراجعه فرمایید.
در جلسه اولیه مراجعه بیمار به مراکز لاله معاینه و مشاوره با پزشک متخصص انجام می پذیرد پس از انجام معاینه اولیه توسط پزشک متخصص طرح درمان شما صادر و صورت هزینه درمان مشخص خواهد شد و به شما اعلام می گردد با تایید شما از انجام کار، تکمیل مدارک پرونده درمان توسط سوپروایزرهای مراکز انجام میشود.
چه تضمینی در مقابل هزینه های انجام شده ارائه میگردد؟
ابتدائا هیچ تضمینی بالاتر ومهمتر از دغدغه حفظ اعتماد شما به مجموعه برای ما کارکنان شبکه لاله وجود ندارد ، و اما خاطرنشان میدارد که شما با توجه به تعرفه های پایین تر و نازلتر کالا وخدمات لاله بخش اعظمی از هزینه را پرداخت ننموده و در دستان شماست لیکن هیچ مجموعه ای با منابع مالی خود قمار پر ریسکی انجام نمیدهد که با ارائه خدمات بی کیفیت شما نیز متعاقبا اقساط را مورد تاخیر قرار دهید و اما به لحاظ قانونی تمامی کارکنان بخش تخصصی یا فنی و حتی فروشگاهی تحت مراوده یا قرارداد با لاله در اصل در مکان های خود لاله مشغول به فعالیت بوده و تحت نظارت دائم میباشند تسویه دیون خدمات دهندگان الزاما منوط به ارائه رضایت قطعی شما به صورت کتبی بوده و تا ارائه نشود دستمزدی برایشان حاصل نمیگردد ، این مجموعه تنها با متخصصان دارای پروانه فعالیت در هر زمینه ای همکاری نموده و تمامی قراردادهای لازم و تضامین کافی را اخذ مینماید ، فراموش نکنیم در حال حاضر هیچ مجموعه ای مانند لاله وجود ندارد و صرفا مراکز درمانی ، خدماتی و فروشگاهی تحت مدیریت مستقیم کارکنان خود هستند تنها لاله مجموعه نظارتی غیردولتی است که برای تضمین خاطر شما برروی مدیریت های مراکز خود نظارت ومدیریت داشته و همین گامی بسیار ارزشمند در راستای تکریم حقوق شماست
از سوی دیگر یاد آور میگردد با اینکه متقاضی هزینه نیازهای خود را طی کمک های لاله و قرض الحسنه پرداخت مینماید ومرسوم است که کالای ارزان یا نسیه بی کیفیت باشد ومردم محکوم به تحمل وزجر بی پولی شوند لیکن لاله این تابوی زشت ووخیم را درهم شکسته و به شما یک سرو گردن بیش ارج نهاده و حتی برای تنظیم دمای محیط ، رنگ محیط های مراکز خود تا تامین مواد اولیه و تجهیزات فنی هزینه های بیشتر نموده و از کارشناسان ، روانشناسان و متخصصین امر طی سالهای متوالی اخذ نظر وصرف هزینه نموده تا محیطی دلچسب ، با بهداشتی مثال زدنی و خدماتی در خور و شان خانواده ایرانی بامنزلت بی مثال ارائه دهد
لاله و خدمات نوین آن برای اولین بار به تمامی مردم در سراسر کشور ارائه شده و شبکه خدمات درمانی و رفاهی لاله به عنوان برترین مرکز دارای رتبه اول رضایتمندی مشتریان در بین مراکز خدمت رسان کشور مفتخر است که با گوشی کاملا شنوا دغدغه ها و نیازهای شما عزیزان را شنیده و با ایجاد راهکارهای اقتصادی مناسب زمینه های متفاوت بسیاری را در جهت رفع نیازهای مختلف مردم فراهم سازد.
همه پرسنل شبکه لاله با تلاش های شبانه روز و بی وقفه خود با هدف رضایت هرچه بیشتر شما عزیزان و فراهم نمودن خدمات متعدد و متنوع جهت رفع نیاز های درمانی،عمران،اینترنت،مواد غذایی،پوشاک،حقوقی،زیبایی و هزاران خدمات جدید دیگر تا به تحقق رساندن شعار لذت بی نهایت برای متقاضیان عزیز در سرتا سر کشور عزیزمان ایران از تلاش های خود دست بر نخواهیم داشت.
.
درنظر داشته باشید تمامی پرداخت ها برای دریافت خدمات تنها از طریق لینک معتبر سایت و به حساب شرکت جانبازان آینده ساز می باشد.از پرداخت وجه به حساب دیگر خودداری فرمایید. درصورت مشاهده چنین درخواست هایی از قسمت ثبت شکایت درخواست کننده را معرفی نمایید.
درصورت داشتن شکایت :
ثبت شکایت
درصورت وجود ابهام یا سوال صرفا جهت ثبت نام :
پشتیبانی
درصورت نیاز به هماهنگی یا داشتن کار اداری جهت هرگونه تنظیم ملاقات با مدیران یا دیگر موارد ذکر شده :
امور اداری
در صورت سوال راجع به امور مالی و اقساط :
امور مالی
در صورت نیاز به ارسال مدارک واریز وجه و پیگیری امور مربوط به جرائم :
امور حقوقی