1.شغل مورد نظر خود را انتخاب کنید.
2.متن پیام و درخواست خود را یادداشت کنید.
3.ارسال رزومه و اطلاعات فردی و سوابق شغلی الزامیست پس از بارگزاری آن کلید سبز رنگ ارسال درخواست را کلیک کنید.
توجه : کاربر گرامی لطفا رزومه را با فرمت pdf آپلود کنید.
برای اعلام آمادگی جهت همکاری مدیر و مشاور تبلیغاتی تمام وقت یا پاره وقت در اینجا ثبت نام نماید
جنسیت : خانم و آقا
سن : بیشتر از ۲۵ سال کمتر از ۴۵
ساعت کار رسمی : 9 الی 17 ، یا به صورت پاره وقت و غیر حضوری
محل کار : دفتر مرکزی شبکه لاله در البرز (کرج، 45متری گلشهر)
خصوصیات رفتاری :
توانایی و تسلط به اصول مذاکره و برقراری ارتباط مناسب با افراد در جایگاه های مختلف همراه با رفتار اجتماعی محترمانه پیگیر و جسور در رسیدن به هدف ، توانایی رایزنی و مذاکره
توانایی قدرت سازگاری با موقعیت های متفاوت همراه با دقت و توجه به جزئیات
توانایی بهبود وضعیت اطلاع رسانی تمام واحدها بخصوص ایجاد نقشه تبلیغاتی برای هر واحد از سازمان ، قدرت تعامل و توافق ، پیگیر و با پشتکار ، تامین کننده نیازهای تبلیغاتی درون سازمانی و برون سازمانی ، دارای روابط عمومی خوب و ارتباطات سازنده
تخصص ها: آشنایی کامل با فرایندایجاد خط فکری و برگزاری اتاق فکر ، ایده پردازی و سناریو نویسی مناسب با نیاز سازمان ، توانایی برندینگ و برند سازی با استفاده از منابع موجود و بهره گیری از امکانات شرکت ، خلق محتوای متنی و محاوره ای و تصویری و مشرف به ساخت و تولید محتوا
تجربیات : سابقه در موقعیت شغلی ذکر شده میبایست به صورت پیوسته از ۱۰ سال کمتر نباشد ، توانایی برگزاری سریع کمپین تبلیغاتی و رایزنی با مرتبطین را داشته باشد
امتیازات :
برخورداری از اعتماد به نفس مناسب در هنگام مذاکرات تلفنی و حضوری ، برگزاری بی نقص جلسات و اداره امور مرتبط با تنظیم و عقد قرارداد توان جذب در مواجه با مراجعه کنندگان ، تایپ سریع و آشنایی به اصول مکاتبه و مذاکره مهم ترین امتیاز این جایگاه برخوداری از روابط عمومی بالا و کانکشن های تبلیغاتی است .
برخورداری از بهره هوشی و اطلاعات عمومی بالا و حافظه ی فعال و قوی ، تعامل کامل و منطبق با مدیریت و همکاران ، اقدام به موقع و مسئولیت شناسی
برخورداری از ویژگی هایی شامل : تعهد و وجدان کاری ، مسئولیت پذیری، امانت داری و رعایت اصل محرمانگی مربوط به تمام امور شرکت و مدیریت
توانایی مدیریت موثر زمان و زمان سنجی و وقت شناسی تیم خود و مجریان و تولید کنندگان
توانایی برنامه ریزی و هماهنگی و انجام همزمان چند فعالیت در حیطه کاری همراه با سرعت عمل و دقت کافی و سبک نمودن کار مجموعه
حقوق پایه و ثابت به همراه مزایا و کارانه برای حضور دائم و توافقی برای حضور پاره وقت، بیمه و مزایای کامل کارمندی در صورت حضور کامل با عقد قرارداد کار دائم و پشتیبانی کامل مادی و معنوی
مدیرفروش و کارشناس فروش در اینجا ثبت نام نماید
جنسیت : خانم و آقا
سن : بیشتر از ۲۵ سال کمتر از ۴۵
ساعت کار رسمی : 9 الی 17
محل کار : دفتر مرکزی شبکه لاله در البرز (کرج، 45متری گلشهر)
خصوصیات رفتاری :
توانایی و تسلط به اصول مذاکره و برقراری ارتباط مناسب با افراد در جایگاه های مختلف همراه با رفتار اجتماعی محترمانه پیگیر و جسور در رسیدن به هدف فروش
توانایی قدرت سازگاری با موقعیت های متفاوت همراه با دقت و توجه به جزئیات
توانایی بهبود ارتباط تمام واحدها با یکدیگر بخصوص با دفتر مدیریت ، قدرت تعامل و توافق ، پیگیر و با پشتکار ، تامین کننده نیازهای درون سازمانی و برون سازمانی ، دارای روابط عمومی خوب و ارتباطات سازنده
تخصص ها: آشنایی کامل با فرایند فروش کالا و خدمات ، توانایی اقدام به نیل اهداف سازمان ، تعامل با ارکان و مدیریت و کار تیمی ، آشنا به امور تنظیم ، صدور و بایگانی اسناد در خرید کالا و خدمات ، ارائه وتمظیم گزارش نقطه به نقطه پیشرفت امور، آگاه به مساعل روز بازار و منعطف با شرایط حال بازار سرمایه و مصرف ،
تجربیات : سابقه در موقعیت شغلی ذکر شده میبایست به صورت پیوسته از ۱۰ سال کمتر نباشد
امتیازات :
برخورداری از اعتماد به نفس مناسب در هنگام مذاکرات تلفنی و حضوری ، برگزاری بی نقص جلسات و اداره امور مرتبط با تنظیم و عید قرارداد توان جذب در مواجه با مراجعه کنندگان ، تایپ سریع و آشنایی به اصول مکاتبه و مذاکره
برخورداری از بهره هوشی و اطلاعات عمومی بالا و حافظه ی فعال و قوی ، تعامل کامل و منطبق با مدیریت و همکاران ، اقدام به موقع و مسئولیت شناسی
برخورداری از ویژگی هایی شامل : تعهد و وجدان کاری ، مسئولیت پذیری، امانت داری و رعایت اصل محرمانگی مربوط به تمام امور شرکت و مدیریت
توانایی مدیریت موثر زمان و زمان سنجی و وقت شناسی تیم خود
توانایی برنامه ریزی و هماهنگی و انجام همزمان چند فعالیت در حیطه کاری همراه با سرعت عمل و دقت کافی
حقوق پایه و ثابت وزارت کار به همراه مزایا و کارانه ، بیمه و مزایای کامل کارمندی ، عقد قرارداد کار دائم و پشتیبانی کامل مادی و معنوی ( پرداخت کارانه مازاد توافقی است و در صورتی که مدیر محترم شجاعت دریافت کارانه از محل اقدامات و معاملات خود را نداشته باشد جایگاهی در مجموعه لاله نخواهد داشت توضیحا متعاملین و مدیران فروش میبایست شجاعت دریافت کارانه و پورسانت از محل اقدامات خود و بالعکس پاسخگویی کامل در زمان عدم حصول نتیجه را داشته باشند )
دریافت مدارک و تضامین از متعامل ، بررسی توان و تجارب متعامل و طرف قرارداد ، اعلام نکات مهم استراتژی ها ، شناخت و پیشگیری از تهدیدات احتمالی نوع عقود ، رایزنی و چانه زنی در نیل به اهداف وسیاستهای مجموعه که متعامل را متقاعد به عقد نماید ، نظارت کامل بر نحوه اجرای قرارداد به لحاظ حقوقی ، تامین دلیل و مدارک در خولسته های شرکت ، پیگیری مطالبات و وصول قانونی و تنظیم لوایح ، دادخواست ها ، مراجعه به محاکم و مجاری قضایی ، اداره کار و تامین اجتماعی جهت دفاع یا پیگیری حقوق مجموعه شبکه لاله کرج را برعهده دارد.
مذاکره قوی ، فن بیان عالی، ادبیات گفتاری و نوشتاری فاخر ، ایجاد تشکیل فرم ها و پرونده ای مرتبط ، پیگیری به موقع و مستمر تا حصول نتیجه ، قاطعیت در بیان ، کتابت و تحریر صحیح و با نتیجه مناسب جهت صدور لوایح و اعترضات و سایر موارد
مدرک تحصیلی کارشناسی (حداقل) دولتی در رشته و گرایشهای: حقوق
پرداخت حقوق : حقوق پایه و ثابت وزارت کار به همراه مزایا و کارانه ، بیمه و مزایای کامل کارمندی ، عقد قرارداد کار دائم و پشتیبانی کامل مادی و معنوی ( پرداخت کارانه مازاد توافقی است که با مدیریت جهت اجرای صحیح امور پرداخت گردیده و نوعتا با وصول مطالبات و پیشگیری از بزه و ضررهای ناشی از موارد مندرج بالا شرکت انتفاع می یابد)
ارسال رزومه با ذکر سوابق و مشخصات فردی الزامی است
مدیربازرگانی
جنسیت : خانم و آقا
سن : بیشتر از ۲۵ سال کمتر از ۴۵
ساعت کار رسمی : 9 الی 17
محل کار : دفتر مرکزی شبکه لاله در البرز (کرج، 45متری گلشهر)
خصوصیات رفتاری :
توانایی و تسلط به اصول مذاکره و برقراری ارتباط مناسب با افراد در جایگاه های مختلف همراه با رفتار اجتماعی محترمانه
توانایی قدرت سازگاری با موقعیت های متفاوت همراه با دقت و توجه به جزئیات
توانایی بهبود ارتباط تمام واحدها با یکدیگر بخصوص با دفتر مدیریت ، قدرت تعامل و توافق ، پیگیر و با پشتکار ، تامین کننده نیازهای درون سازمانی و برون سازمانی ، دارای روابط عمومی خوب و ارتباطات سازنده
تخصص ها: آشنایی کامل با فرایند تامین و خرید کالا و خدمات ، توانایی اقدام به نیل اهداف سازمان ، تعامل با ارکان و مدیریت و کار تیمی ، آشنا به امور تنظیم ، صدور و بایگانی اسناد در خرید کالا و خدمات ، ارائه وتمظیم گزارش نقطه به نقطه پیشرفت امور، آگاه به مساعل روز بازار و منعطف با شرایط حال بازار سرمایه و مصرف ،
تجربیات : سابقه در موقعیت شغلی ذکر شده میبایست به صورت پیوسته از ۱۰ سال کمتر نباشد
امتیازات :
برخورداری از اعتماد به نفس مناسب در هنگام مذاکرات تلفنی و حضوری ، برگزاری بی نقص جلسات و اداره امور مرتبط با تنظیم و عید قرارداد توان جذب در مواجه با مراجعه کنندگان ، تایپ سریع و آشنایی به اصول مکاتبه و مذاکره
برخورداری از بهره هوشی و اطلاعات عمومی بالا و حافظه ی فعال و قوی ، تعامل کامل و منطبق با مدیریت و همکاران ، اقدام به موقع و مسئولیت شناسی
برخورداری از ویژگی هایی شامل : تعهد و وجدان کاری ، مسئولیت پذیری، امانت داری و رعایت اصل محرمانگی مربوط به تمام امور شرکت و مدیریت
توانایی مدیریت موثر زمان و زمان سنجی و وقت شناسی
توانایی برنامه ریزی و هماهنگی و انجام همزمان چند فعالیت در حیطه کاری همراه با سرعت عمل و دقت کافی
حقوق پایه و ثابت وزارت کار به همراه مزایا و کارانه ، بیمه و مزایای کامل کارمندی ، عقد قرارداد کار دائم و پشتیبانی کامل مادی و معنوی ( پرداخت کارانه مازاد توافقی است و در صورتی که مدیر محترم شجاعت دریافت کارانه از محل اقدامات و معاملات خود را نداشته باشد جایگاهی در مجموعه لاله نخواهد داشت توضیحا متعاملین و مدیران بازرگانی و فروش میبایست شجاعت دریافت کارانه و پورسانت از محل اقدامات خود و بالعکس پاسخگویی کامل در زمان عدم حصول نتیجه رهگا داشته باشند )
مسئول دفتر مدیریت
جنسیت : خانم
سن : کمتر از 33
ساعت کار : 9 الی 17
محل کار : دفتر مرکزی شبکه لاله در البرز (کرج، 45متری گلشهر)
خصوصیات رفتاری :
توانایی و تسلط به اصول مذاکره و برقراری ارتباط مناسب با افراد در جایگاه های مختلف همراه با رفتار اجتماعی محترمانه
توانایی قدرت سازگاری با موقعیت های متفاوت همراه با دقت و توجه به جزئیات
توانایی بهبود ارتباط تمام واحدها با یکدیگر بخصوص با دفتر مدیریت
تجربیات : سابقه در موقعیت شغلی ذکر شده میبایست به صورت پیوسته از 4 سال کمتر نباشد
امتیازات :
برخورداری از اعتماد به نفس مناسب در هنگام
مذاکرات تلفنی و مواجه با مراجعه کنندگان ، تایپ سریع و آشنایی به اصول مکاتبه و مذاکره
برخورداری از بهره هوشی و اطلاعات عمومی بالا و
حافظه ی فعال و قوی ، تعامل کامل و منطبق با مدیریت و همکاران ، اقدام به موقع و مسئولیت شناسی
برخورداری از ویژگی هایی شامل : تعهد و وجدان کاری ، مسئولیت پذیری، امانت داری و رعایت اصل محرمانگی مربوط به تمام امور شرکت و مدیریت
توانایی مدیریت موثر زمان و زمان سنجی و وقت
شناسی
توانایی برنامه ریزی و هماهنگی و انجام همزمان چند فعالیت در حیطه کاری همراه با سرعت عمل و دقت کافی
حقوق پایه و ثابت وزارت کار به همراه مزایا و کارانه ، بیمه و مزایای کامل کارمندی ، عقد قرارداد کار دائم و پشتیبانی کامل مادی و معنوی ( پرداخت کارانه مازاد توافقی است)
نوع شغل : کارشناس پاسخگوی تماس تلفنی و دیجیتال(چت)
جنسیت : خانم
سن : کمتر از 35 سال
ساعت کار: 9 الی 17 در محل کار و آماده پاسخگویی به متقاضیان آنلاین خارج از محیط کار از طریق تلفن همراه
محل کار : دفتر مرکزی شبکه لاله در البرز (45 متری گلشهر کرج)
امتیازات : داشتن روابط عمومی بالا جهت مشاوره و راهنمایی متقاضیان به صورت تلفنی و هدایت جهت بهره برداری از خدمات مجموعه ، مشرف به ابعاد تبلیغات و فروش دیجیتال و تلفنی
تجربیات : سابقه حضور در کالسنتر(مرکز تماس) ، یا تجربه فروش تلفنی و حضوری
خصوصیات رفتاری : دارابودن روحیه تیمی ، پرنشاط و با انرژی ، منعطف و آموزش پذیر ، مسئولیت پذیر و متعهد به مسئولیت ، دارای روحیه و پشتکار جهت افزایش راندمان تیم با اعتماد به نفس ، فرمانپذیر و بدون استرس ، منضبط و پرتلاش
مدارک : مدرک MBA یا DBA ، یا دوره های فروش و بازاریابی یا دیجیتال مارکتینگ
ویژگی های مفید : سابقه کار در حوزه های فورش کالا و خدمات و شرکتهای بازاریابی ، داشتن اطلاعات مفید راجع به نحوه مذاکره تلفنی ، جذب مشتری
پرداخت حقوق : حقوق پایه و ثابت وزارت کار به همراه مزایا و کارانه ، بیمه و مزایای کامل کارمندی ، عقد قرارداد کار دائم و پشتیبانی کامل مادی و معنوی ( پرداخت کارانه مازاد توافقی است)
نوع شغل : مدیر حسابداری
جنسیت : مرد یا زن
سن : بیشتر از 35 و کمتر از 40 سال
ساعت کار: 9 الی 17 به صورت رسمی به همراه اضافه کار
محل کار : دفتر مرکزی شبکه لاله درالبرز ، 45 متری گلشهر کرج
تجربیات : سابقه و تجربه در اموری مالی شرکتهای فروشنده کالا و خدمات ، امور پیمانی و عمرانی ، تنظیم لوایح و مکاتبات مناسب برای رفع مشکلات برون سازمانی، تنظیم ترازنامه مالیاتی ، تراز نامه داخلی و سود وزیان ، محاسبه کامل طبق قوانین حقوق ، دستمزد ، مغایرت یابی اسناد حسابداری، ارزش افزوده ، عملکرد و ارائه راهکارهای مناسب درآمدی و اقتصادی ، پیش بینی سود و زیان روزانه ، هفتگی و ماهیانه ، حضور درجلسات کارشناسی ، حضور در جلسات برون سازمانی جهت متقاعد نمودن جامعه هدف ، ارائه اطلاعیه های مالی و تنظیم گزارش عملکرد واحدهای اجرایی و درآمدی ، گزارش هزینه و درآمد روزانه ، تنظیم دفاتر قانونی و مراجعه به ادارات و سازمانهای مرتبط ، پیگیر و فعال ، خوش برخورد با مراودین و متعاملین و متقاضیان ، دارای روحیه آموزش و اداره تیم
خصوصیات رفتاری : منعطف ، فرمانبردار ، پرتلاش و با نشاط ، دارای روحیه تیمی و مبادی آداب اداری ،متعهد ، منضبط و امانت دار ، مسئولیت پذیر و متعهد ، شناخت سریع سازمان و رعایت سلسله مراتب سازمانی ، رازدار و مطمئن ، بدون استرس، دارای روحیه کاهش تنش و آرام و مدبر در رفع مسائل یا مشکلات غیرمترقبه ، پر اثر و با انگیزه
مدارک : کارشناسی حسابداری ،
ویژگی های مفید : سابقه کار مفید و مرتبط در شرکتهای فروش محصولات و کالا و خدمات ، آشنا به نرم افزار های حسابداری ، همراهی با تیم برنامه نویسی جهت تامین نرم افزارهای مالی و شناخت پروسه های صدور فاکتور و فروش
پرداخت حقوق : حقوق پایه و ثابت وزارت کار به همراه مزایا و کارانه ، بیمه و مزایای کامل کارمندی ، عقد قرارداد کار دائم و پشتیبانی کامل مادی و معنوی ( پرداخت کارانه مازاد توافقی است)