مراحل ارسال رزومه:

1.شغل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

2.متن پیام و درخواست خود را یادداشت کنید.

3.ارسال رزومه و اطلاعات فردی و سوابق شغلی الزامیست پس از بارگزاری آن کلید سبز رنگ ارسال درخواست را کلیک کنید.

توجه : کاربر گرامی لطفا رزومه را با فرمت pdf آپلود کنید.

همکاری و استخدام

مسئول دفتر مدیریت

جنسیت : خانم 

سن : کمتر از 33

ساعت کار : 9 الی 17

محل کار : دفتر مرکزی شبکه لاله در البرز (کرج، 45متری گلشهر)

خصوصیات رفتاری : 

   توانایی و تسلط به اصول مذاکره و برقراری ارتباط مناسب با افراد در جایگاه های مختلف همراه با رفتار اجتماعی محترمانه

   توانایی قدرت سازگاری با موقعیت های متفاوت همراه با دقت و توجه به جزئیات

  توانایی بهبود ارتباط تمام واحدها با یکدیگر بخصوص با دفتر مدیریت


تجربیات : سابقه در موقعیت شغلی ذکر شده میبایست به صورت پیوسته از 4 سال کمتر نباشد

امتیازات : 

   برخورداری از اعتماد به نفس مناسب در هنگام مذاکرات تلفنی و مواجه با مراجعه کنندگان ، تایپ سریع و آشنایی به اصول مکاتبه و مذاکره

   برخورداری از بهره هوشی و اطلاعات عمومی بالا و حافظه ی فعال و قوی ، تعامل کامل و منطبق با مدیریت و همکاران ، اقدام به موقع و مسئولیت شناسی 

   برخورداری از ویژگی هایی شامل : تعهد و وجدان کاری ، مسئولیت پذیری، امانت داری و رعایت اصل محرمانگی مربوط به تمام امور شرکت و مدیریت 

   توانایی مدیریت موثر زمان و زمان سنجی و وقت شناسی

   توانایی برنامه ریزی و هماهنگی و انجام همزمان چند فعالیت در حیطه کاری  همراه با  سرعت عمل و دقت کافی

حقوق پایه و ثابت  وزارت  کار به همراه مزایا و کارانه ، بیمه و مزایای کامل کارمندی ، عقد قرارداد کار دائم و پشتیبانی کامل مادی و معنوی  ( پرداخت کارانه مازاد توافقی است)

ارسال رزومه با ذکر سوابق و  مشخصات فردی الزامی است به درخواست های بدون رزومه پاسخ داده نخواهد شد




توجه : کاربر گرامی لطفا رزومه را با فرمت pdf آپلود کنید.

نوع شغل : دستیار دندانپزشک

جنسیت :خانم 

سن : کمتر از 35 سال 

ساعت کار: 9 الی 17

محل کار: دفتر مرکزی شبکه لاله در البرز (گلشهر کرج روبه روی مترو نبش شقایق شرقی)

امتیازات :پرانرژی، توانایی انجام کار بصورت تیمی

تجربیات : با سابقه کار دستیار دندانپزشک

ارسال رزومه با ذکر سوابق و  مشخصات فردی الزامی است به درخواست های بدون رزومه پاسخ داده نخواهد شد


توجه : کاربر گرامی لطفا رزومه را با فرمت pdf آپلود کنید.

نوع شغل : طراح گرافیست 

جنسیت :آقا یا خانم 

سن : کمتر از 35 سال 

ساعت کار: 9 الی 17

محل کار: دفتر مرکزی شبکه لاله در البرز (گلشهر کرج روبه روی مترو نبش شقایق شرقی)

امتیازات : آشنایی با قوانین و فرمتهای سوشیال و شبکه های اجتماعی، مدیریت رسانه ، خلاقیت منحصر به فرد ، تامین به سرعت محتوای تصویری و متنی ، تدوین به موقع و سریع جهت ارائه به موقع کار ،

تجربیات : دارای تجربه در مدیریت رسانه ، تامین محتوای سمعی ، بصری و ساخت مصاحبه های تصویری و یا صوتی ، برگزار کننده ایونت ها و مراسمات ، عکاسی از محصولات و کالاها ، طراحی سایت (UI) 

خصوصیات رفتاری :  منضبط ، مبادی آاداب کامل و رفتار پرنشاط و دارای روحیه فردی و تیمی بالا ، پر انگیزه ، با پشتکار بالا و مسئولیت پذیری کامل در قبال اقدامات ، هماهنگ با سایر واحد ها و همکاران ، پاسخگوی کامل به سلسله مراتب ، با شخصیت رسمی و باانگیزه جهت افازیش راندمان ، دفاع و توضیح ایده ها و جانمایی رویدادها ، پیش بینی کننده وضعیت رویداد پس از اکران تبلیغات ، دارای روحیه تعامل و هماهنگ با سایر تولید کنندگان ، صاحبین شبکه ها و صفحات اجتماعی

مدارک : طراحی ، عکاسی ، فیلمسازی هرکدام که اخذ شده باشد با توانایی های مندرج در متن این آگهی مرتبط باشد

ویژگی های مفید : ارائه پیشنهاد های تبلیغاتی نوین ، کاهش هزینه تبلیغات ، حضور در زمان اکران و پیگیر نتایج پس از اکران 

تجهیزات مورد نیاز: سیستم کامپیوتر شخصی برای تولید موارد مندرج فوق ، دوربین عکاسی دیجیتال 

پرداخت حقوق : حقوق پایه و ثابت  اداره کار به همراه مزایا و کارانه ، بیمه و مزایای کامل کارمندی ، عقد قرارداد کار دائم و پشتیبانی کامل مادی و معنوی  ( پرداخت کارانه مازاد توافقی است)

ارسال رزومه با ذکر سوابق و  مشخصات فردی الزامی است به درخواست های بدون رزومه پاسخ داده نخواهد شد


توجه : کاربر گرامی لطفا رزومه را با فرمت pdf آپلود کنید.

 نوع شغل : کارشناس پاسخگوی تماس تلفنی و دیجیتال(چت) 

جنسیت : خانم

سن : کمتر از 35 سال

ساعت کار: 9 الی 17 در محل کار و آماده پاسخگویی به متقاضیان آنلاین خارج از محیط کار از طریق تلفن همراه 

محل کار : دفتر مرکزی شبکه لاله در تهران ( شهران ) ، کارمند ترجیحا ساکن محدوده غرب تهران باشد یا دارای خودروی شخصی باشد

امتیازات : داشتن روابط عمومی بالا جهت مشاوره و راهنمایی متقاضیان به صورت تلفنی و هدایت جهت بهره برداری از خدمات مجموعه ، مشرف به ابعاد تبلیغات و فروش دیجیتال و تلفنی

تجربیات : سابقه حضور در کالسنتر(مرکز تماس) ، یا تجربه فروش تلفنی و حضوری 

 خصوصیات رفتاری : دارابودن روحیه تیمی ، پرنشاط و با انرژی ، منعطف و آموزش پذیر ، مسئولیت پذیر و متعهد به مسئولیت ، دارای روحیه و پشتکار جهت افزایش راندمان تیم با اعتماد به نفس ، فرمانپذیر و بدون استرس ، منضبط و پرتلاش 

مدارک : مدرک MBA یا DBA ، یا دوره های فروش و بازاریابی یا دیجیتال مارکتینگ 

ویژگی های مفید : سابقه کار در حوزه های فورش کالا و خدمات و شرکتهای بازاریابی ، داشتن اطلاعات مفید راجع به نحوه مذاکره تلفنی ، جذب مشتری 

پرداخت حقوق :  حقوق پایه و ثابت  وزارت  کار به همراه مزایا و کارانه ، بیمه و مزایای کامل کارمندی ، عقد قرارداد کار دائم و پشتیبانی کامل مادی و معنوی  ( پرداخت کارانه مازاد توافقی است)

ارسال رزومه با ذکر سوابق و  مشخصات فردی الزامی است به درخواست های بدون رزومه پاسخ داده نخواهد شد



توجه : کاربر گرامی لطفا رزومه را با فرمت pdf آپلود کنید.

شهر:
کرج
تحصیلات:
مدیریت منابع انسانی
حوزه کاری:
منابع انسانی و آموزش شبکه لاله البرز

شرح شغل و مسئولیت‌ها

کارشناس منابع انسانی در شبکه لاله کسی است که تمامی فرایندهای مربوط به حوزه مدیریت منابع انسانی از جمله جذب و استخدام، نگهداشت، انگیزش و توسعه و بهبود روشهای نیروی انسانی مجموعه شبکه لاله کرج را برعهده دارد.

در این شغل باید

  • فرایند جذب و استخدام نیروی انسانی را بر عهده بگیرید. مراحل این فرایند شامل: شناسایی، جذب، استخدام، برگزاری دوره‌های آشناسازی کارکنان جدید با همکاران شبکه لاله مانیتورینگ افراد جدید، جلسات مشترک اولیه با مدیران و … است
  • منابع انسانی شرکت را آموزش دهید و به توسعه آن‌ها یاری رسانید. این بخش از کار مراحل زیر را شامل می‌شود: نیازسنجی، برنامه‌ریزی آموزشی، تهیه تقویم فصلی و سالانه، تحلیل ارزشیابی‌های مرکز پژوهش و آموزش، مدیریت عملکرد، برنامه‌ریزی مسیر شغلی و …
  • مسائل مربوط به جبران خدمات و امور رفاهی کارکنان را دنبال کنید. از جمله‌ی این مسائل می‌توان به بحث‌های حقوق و دستمزد، پاداش، تقدیر و تشویق، امور رفاهی و تفریحی اشاره کرد
  • به ارتقای ارتباطات و فرهنگ سازمانی کمک کنید. برای این کار باید در شرکت مطالعات پیمایشی انجام داده، نظر سنجی‌های دوره‌ای داشته باشید و آن‌ها را تحلیل کنید.

توانایی‌ها و مهارت‌ها

مهارت‌های عمومی

  • مسئولیت‌پذیری
  • توانایی کارتیمی
  • تمایل به یادگیری
  • مهارت‌های ارتباطی
  • توانایی حل مسئله
  • داشتن روحیه حمایتی
  • آشنایی با زبان انگلیسی
  • آشنایی با زبان بدن و صبور و مطمئن ، وفادار به مجموعه

مهارت‌های تخصصی

  • برخورداری از دانش آکادمیک در حوزه مدیریت منابع انسانی (HR)
  • تسلط کامل بر مجموعه‌ی نرم‌افزارهای MS-Office

پیش‌نیاز

مدرک تحصیلی کارشناسی (حداقل) دولتی در رشته و گرایش‌های: مدیریت منابع انسانی

پرداخت حقوق :  حقوق پایه و ثابت  وزارت  کار به همراه مزایا و کارانه ، بیمه و مزایای کامل کارمندی ، عقد قرارداد کار دائم و پشتیبانی کامل مادی و معنوی  ( پرداخت کارانه مازاد توافقی است)

ارسال رزومه با ذکر سوابق و  مشخصات فردی الزامی است 



توجه : کاربر گرامی لطفا رزومه را با فرمت pdf آپلود کنید.

 نوع شغل : کارشناس پاسخگوی تماس تلفنی و دیجیتال(چت) 

جنسیت : خانم

سن : کمتر از 35 سال

ساعت کار: 9 الی 17 در محل کار و آماده پاسخگویی به متقاضیان آنلاین خارج از محیط کار از طریق تلفن همراه 

محل کار : دفتر مرکزی شبکه لاله در البرز (45 متری گلشهر کرج) 

امتیازات : داشتن روابط عمومی بالا جهت مشاوره و راهنمایی متقاضیان به صورت تلفنی و هدایت جهت بهره برداری از خدمات مجموعه ، مشرف به ابعاد تبلیغات و فروش دیجیتال و تلفنی

تجربیات : سابقه حضور در کالسنتر(مرکز تماس) ، یا تجربه فروش تلفنی و حضوری 

 خصوصیات رفتاری : دارابودن روحیه تیمی ، پرنشاط و با انرژی ، منعطف و آموزش پذیر ، مسئولیت پذیر و متعهد به مسئولیت ، دارای روحیه و پشتکار جهت افزایش راندمان تیم با اعتماد به نفس ، فرمانپذیر و بدون استرس ، منضبط و پرتلاش 

مدارک : مدرک MBA یا DBA ، یا دوره های فروش و بازاریابی یا دیجیتال مارکتینگ 

ویژگی های مفید : سابقه کار در حوزه های فورش کالا و خدمات و شرکتهای بازاریابی ، داشتن اطلاعات مفید راجع به نحوه مذاکره تلفنی ، جذب مشتری 

پرداخت حقوق :  حقوق پایه و ثابت  وزارت  کار به همراه مزایا و کارانه ، بیمه و مزایای کامل کارمندی ، عقد قرارداد کار دائم و پشتیبانی کامل مادی و معنوی  ( پرداخت کارانه مازاد توافقی است)

ارسال رزومه با ذکر سوابق و  مشخصات فردی الزامی است به درخواست های بدون رزومه پاسخ داده نخواهد شد



توجه : کاربر گرامی لطفا رزومه را با فرمت pdf آپلود کنید.



نوع شغل : طراح گرافیست

جنسیت :آقا یا خانم 

سن : کمتر از 35 سال 

ساعت کار: 9 الی 17

محل کار: دفتر مرکزی شبکه لاله در تهران (غرب تهران - شهران) کارمند ترجیحا ساکن محدوده غرب باشد یا دارای خودروی شخصی باشد 

امتیازات : آشنایی با قوانین و فرمتهای سوشیال و شبکه های اجتماعی، مدیریت رسانه ، خلاقیت منحصر به فرد ، تامین به سرعت محتوای تصویری و متنی ، تدوین به موقع و سریع جهت ارائه به موقع کار ،

تجربیات : دارای تجربه در مدیریت رسانه ، تامین محتوای سمعی ، بصری و ساخت مصاحبه های تصویری و یا صوتی ، برگزار کننده ایونت ها و مراسمات ، عکاسی از محصولات و کالاها ، طراحی سایت (UI) 

خصوصیات رفتاری :  منضبط ، مبادی آاداب کامل و رفتار پرنشاط و دارای روحیه فردی و تیمی بالا ، پر انگیزه ، با پشتکار بالا و مسئولیت پذیری کامل در قبال اقدامات ، هماهنگ با سایر واحد ها و همکاران ، پاسخگوی کامل به سلسله مراتب ، با شخصیت رسمی و باانگیزه جهت افازیش راندمان ، دفاع و توضیح ایده ها و جانمایی رویدادها ، پیش بینی کننده وضعیت رویداد پس از اکران تبلیغات ، دارای روحیه تعامل و هماهنگ با سایر تولید کنندگان ، صاحبین شبکه ها و صفحات اجتماعی

مدارک : طراحی ، عکاسی ، فیلمسازی هرکدام که اخذ شده باشد با توانایی های مندرج در متن این آگهی مرتبط باشد

ویژگی های مفید : ارائه پیشنهاد های تبلیغاتی نوین ، کاهش هزینه تبلیغات ، حضور در زمان اکران و پیگیر نتایج پس از اکران 

تجهیزات مورد نیاز: سیستم کامپیوتر شخصی برای تولید موارد مندرج فوق ، دوربین عکاسی دیجیتال 

پرداخت حقوق : حقوق پایه و ثابت  اداره کار به همراه مزایا و کارانه ، بیمه و مزایای کامل کارمندی ، عقد قرارداد کار دائم و پشتیبانی کامل مادی و معنوی  ( پرداخت کارانه مازاد توافقی است)

ارسال رزومه با ذکر سوابق و  مشخصات فردی الزامی است به درخواست های بدون رزومه پاسخ داده نخواهد شد

توجه : کاربر گرامی لطفا رزومه را با فرمت pdf آپلود کنید.

logo-samandehi