مراحل ارسال رزومه:

1.شغل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

2.متن پیام و درخواست خود را یادداشت کنید.

3.ارسال رزومه و اطلاعات فردی و سوابق شغلی الزامیست پس از بارگزاری آن کلید سبز رنگ ارسال درخواست را کلیک کنید.

توجه : کاربر گرامی لطفا رزومه را با فرمت pdf آپلود کنید.

راهنمای ثبت نام :

کارجوی گرامی ، به مجموعه بزرگ لاله کارت خوش آمدید ، اطلاعات زیر جهت بهبود وضعیت استخدام شما کارجوی گرامی تهیه و تدارک شده است با مطالعه دقیق و‌ثبت نام در ذیل مطالب و ارسال رزومه خود ضمن تائید مطالبی که مطالعه نموده اید آمادگی حضور خود را جهت مصاحبه و بررسی حضوری سوابقتان به مجموعه اعلام خواهید نمود:

همکاری و استخدام

مدیر داخلی

جنسیت : آقا یا خانم 

سن: تا ۴۰سال 

وضعیت: دارای سابقه مدیریت 

تخصص: دارای مدرک مدیریت یا بازرگانی ، روابط عمومی بالا ،آشنا به امور فناوری و‌اطلاعات 


توجه : کاربر گرامی لطفا رزومه را با فرمت pdf آپلود کنید.

جنسیت : خانم یا آقا

سن: تا ۴۰ سال 

وضعیت: دارای سابقه کار مرتبط

تخصص: آشنا به هتدلداری ، مهمانداری یا سابقه کار در حوزه پذیرایی و تشریفات


توجه : کاربر گرامی لطفا رزومه را با فرمت pdf آپلود کنید.

-دارای پروانه کرج
-متخصص در فعالیت های عمومی دندانپزشکی یا تخصص در جراحی لثه-جراحی ایمپلنت-ارتودنسی و غیره...
-با تعرفه و پرداخت عالی

توجه : کاربر گرامی لطفا رزومه را با فرمت pdf آپلود کنید.

-نوع همکاری :مشارکت درصدی
-متعهد و دارای پروانه مطب فعال 
-آشنا به کلیه خدمات زیبائی



توجه : کاربر گرامی لطفا رزومه را با فرمت pdf آپلود کنید.

  • برای اعلام آمادگی جهت همکاری react developer  در اینجا ثبت نام نماید 
  • جنسیت: آقا، خانم
  • نوع همکاری: تمام وقت، دورکاری
  • شرایط مورد نیاز :
  • مسلط به react.js
  • مسلط به next.js
  • مسلط به redux و مشتقات redux
  • scss , es6 , antd


توجه : کاربر گرامی لطفا رزومه را با فرمت pdf آپلود کنید.

برای اعلام آمادگی جهت همکاری مدیر و مشاور تبلیغاتی تمام وقت یا پاره وقت در اینجا ثبت نام نماید 

جنسیت : خانم و آقا  

سن : بیشتر از ۲۵ سال کمتر از ۴۵

ساعت کار رسمی : 9 الی 17 ، یا به صورت پاره وقت و غیر حضوری 

محل کار : دفتر مرکزی شبکه لاله در البرز (کرج، 45متری گلشهر)

خصوصیات رفتاری : 

   توانایی و تسلط به اصول مذاکره و برقراری ارتباط مناسب با افراد در جایگاه های مختلف همراه با رفتار اجتماعی محترمانه پیگیر و جسور در رسیدن به هدف ، توانایی رایزنی و مذاکره 

   توانایی قدرت سازگاری با موقعیت های متفاوت همراه با دقت و توجه به جزئیات

  توانایی بهبود وضعیت اطلاع رسانی تمام واحدها  بخصوص ایجاد نقشه تبلیغاتی برای هر واحد از سازمان ، قدرت تعامل و توافق ، پیگیر و با پشتکار ، تامین کننده نیازهای تبلیغاتی درون سازمانی و برون سازمانی ، دارای روابط عمومی خوب و ارتباطات سازنده

تخصص ها: آشنایی کامل با فرایندایجاد خط فکری و برگزاری اتاق فکر ، ایده پردازی و سناریو نویسی مناسب با نیاز سازمان ، توانایی برندینگ و برند سازی با استفاده از منابع موجود و بهره گیری از امکانات شرکت ، خلق محتوای متنی و محاوره ای و تصویری و مشرف به ساخت و تولید محتوا  

تجربیات : سابقه در موقعیت شغلی ذکر شده میبایست به صورت پیوسته از ۱۰ سال کمتر نباشد ، توانایی برگزاری سریع کمپین تبلیغاتی و رایزنی با مرتبطین را داشته باشد

امتیازات : 

   برخورداری از اعتماد به نفس مناسب در هنگام مذاکرات تلفنی و حضوری ، برگزاری بی نقص جلسات و اداره امور مرتبط با تنظیم و عقد قرارداد توان جذب در مواجه با مراجعه کنندگان ، تایپ سریع و آشنایی به اصول مکاتبه و مذاکره مهم ترین امتیاز این جایگاه برخوداری از روابط عمومی بالا و کانکشن های تبلیغاتی است .

   برخورداری از بهره هوشی و اطلاعات عمومی بالا و حافظه ی فعال و قوی ، تعامل کامل و منطبق با مدیریت و همکاران ، اقدام به موقع و مسئولیت شناسی 

   برخورداری از ویژگی هایی شامل : تعهد و وجدان کاری ، مسئولیت پذیری، امانت داری و رعایت اصل محرمانگی مربوط به تمام امور شرکت و مدیریت 

   توانایی مدیریت موثر زمان و زمان سنجی و وقت شناسی تیم خود و مجریان و تولید کنندگان

   توانایی برنامه ریزی و هماهنگی و انجام همزمان چند فعالیت در حیطه کاری  همراه با  سرعت عمل و دقت کافی و سبک نمودن کار مجموعه

حقوق پایه و ثابت به همراه مزایا و کارانه برای حضور دائم و توافقی برای حضور پاره وقت، بیمه و مزایای کامل کارمندی در صورت حضور کامل با عقد قرارداد کار دائم و پشتیبانی کامل مادی و معنوی 

ارسال رزومه با ذکر سوابق و  مشخصات فردی الزامی است به درخواست های بدون رزومه پاسخ داده نخواهد شد و ثبت نمیگردد

توجه : کاربر گرامی لطفا رزومه را با فرمت pdf آپلود کنید.

-حداقل2 سال سابقه فروش
-دارای مدرک کارشناسی
-مسلط به نرم افزار اکسل و فرایند های فروش و بازاریابی
-فن بیان قوی به اصول و فنون مذاکره 
-علاقه مند به فروش و یادگیری آن 
-آشنا به مفاهیم فروش و بازاریابی تلفنی
-آشنا به امور تبلیغاتی





توجه : کاربر گرامی لطفا رزومه را با فرمت pdf آپلود کنید.

شهر:
کرج
تحصیلات:
کارشناس حقوقی با پروانه وکالت
حوزه کاری:
تنظیم ، تحریر و عقد قراردادهای مجموعه، پیگیری وصول مطالبات و نظارت بر روند عقود ، تنظیم و ابلاغ اخطار و ابلاغ به طرف 

شرح شغل و مسئولیت‌ها

دریافت مدارک و تضامین از متعامل ، بررسی توان و تجارب متعامل و طرف قرارداد ، اعلام نکات مهم استراتژی ها ، شناخت و پیشگیری از تهدیدات احتمالی نوع عقود ، رایزنی و چانه زنی در نیل به اهداف و‌سیاستهای مجموعه که متعامل را متقاعد به عقد نماید ، نظارت کامل بر نحوه اجرای قرارداد به لحاظ حقوقی ، تامین دلیل و مدارک  های شرکت ، پیگیری مطالبات و وصول قانونی و تنظیم لوایح ، دادخواست ها ، مراجعه به محاکم و مجاری قضایی ، اداره کار و تامین اجتماعی جهت دفاع یا پیگیری حقوق مجموعه شبکه لاله کرج را برعهده دارد.

در این شغل باید

  • فرایند عقد قرارداد با متعامل بررسی و با مهارتهای چانه زنی مناسب متعامل را متقاعد به ارائه تضامین لازم جهت عقد نماید ، ارائه راهکارهای حقوقی جهت پیشگیری از وقوع بزه و خسارتهای ناشی از عقد قرارداد ، با هوشمندی و درایت لازم موجبات پیشگیری از وقوع جرائم درون سازمانی را فراهم آورده و در صورت وقوع حوادث حقوقی و مخاطرات آن با اعلام و ابلاغ به موقع اخطار متخلف را از ادامه جرم بازدارد ، مقابله و مواجهه با تهدیدات عدم ایفای تعهدات متعاملین و پیگیری قضائی از طریق محاکم ذیصلاح قضائی ، داوری و حل اختلاف در عقودی که شرکت واحد حقوقی را به عنوان مرجع ذیصلاح رسیدگی به امور معرفی نموده است و سایر مواردی که با تخصص حقوقدان به نفع مجموعه منجر خواهد شد.

توانایی‌ها و مهارت‌ها

مذاکره قوی ، فن بیان عالی، ادبیات گفتاری و نوشتاری فاخر ، ایجاد تشکیل فرم ها و پرونده ای مرتبط ، پیگیری به موقع و مستمر تا حصول نتیجه ، قاطعیت در بیان ، کتابت و تحریر صحیح و با نتیجه مناسب جهت صدور لوایح و اعترضات و سایر موارد

مهارت‌های عمومی

  • مسئولیت‌پذیری
  • توانایی کارتیمی
  • تمایل به یادگیری
  • مهارت‌های ارتباطی
  • توانایی حل مسئله
  • داشتن روحیه حمایتی
  • آشنایی با زبان انگلیسی و عربی در حد نیاز موارد حقوقی و اجتماعی 
  • آشنایی با زبان بدن و صبور و مطمئن ، وفادار به مجموعه
  • آشنا به رسانه های دیجیتال و اطلاعات عمومی روزمره 

مهارت‌های تخصصی

  • برخورداری از دانش آکادمیک در حوزه حقوق و دارای مدرک کارشناسی حقوق و پروانه وکالت 
  • تسلط کامل بر مجموعه‌ی نرم‌افزارهای MS-Office

پیش‌نیاز

مدرک تحصیلی کارشناسی (حداقل) در رشته و گرایش‌های: حقوق 

پرداخت حقوق :  شرکت اختیار عقد قرارداد با اشخاصی که کعرفی مینماید و بستر دفاع را برای وکیل محیا نموده را برای مراودین در اختیار وکیل قرارداده که ماهیانه پنجاه میلیون تومان براورد حق الوکاله خواهد بود در ازای خدمات به شزکت نیز حقوق پایه و ثابت  وزارت  کار به همراه مزایا و کارانه ، بیمه و مزایای کامل کارمندی ، عقد قرارداد کار دائم و پشتیبانی کامل مادی و معنوی  ( پرداخت کارانه مازاد توافقی است که با مدیریت جهت اجرای صحیح امور پرداخت گردیده و نوعتا با وصول مطالبات و پیشگیری از بزه و ضررهای ناشی از موارد مندرج بالا شرکت انتفاع می یابد)

ارسال رزومه با ذکر سوابق و  مشخصات فردی الزامی است 



توجه : کاربر گرامی لطفا رزومه را با فرمت pdf آپلود کنید.

مدیربازرگانی

جنسیت : خانم و آقا  

سن : بیشتر از ۲۵ سال کمتر از ۴۵

ساعت کار رسمی : 9 الی 17

محل کار : دفتر مرکزی شبکه لاله در البرز (کرج، 45متری گلشهر)

خصوصیات رفتاری : 

   توانایی و تسلط به اصول مذاکره و برقراری ارتباط مناسب با افراد در جایگاه های مختلف همراه با رفتار اجتماعی محترمانه 

   توانایی قدرت سازگاری با موقعیت های متفاوت همراه با دقت و توجه به جزئیات

  توانایی بهبود ارتباط تمام واحدها با یکدیگر بخصوص با دفتر مدیریت ، قدرت تعامل و توافق ، پیگیر و با پشتکار ، تامین کننده نیازهای درون سازمانی و برون سازمانی ، دارای روابط عمومی خوب و ارتباطات سازنده

تخصص ها: آشنایی کامل با فرایند تامین و خرید کالا و خدمات ، توانایی اقدام به نیل اهداف سازمان ، تعامل با ارکان و مدیریت و کار تیمی ، آشنا به امور تنظیم ، صدور و بایگانی اسناد در خرید کالا و خدمات ، ارائه و‌تمظیم گزارش نقطه به نقطه پیشرفت امور، آگاه به مساعل روز بازار و منعطف با شرایط حال بازار سرمایه و مصرف ،  


تجربیات : سابقه در موقعیت شغلی ذکر شده میبایست به صورت پیوسته از ۱۰ سال کمتر نباشد

امتیازات : 

   برخورداری از اعتماد به نفس مناسب در هنگام مذاکرات تلفنی و حضوری ، برگزاری بی نقص جلسات و اداره امور مرتبط با تنظیم و عید قرارداد توان جذب در مواجه با مراجعه کنندگان ، تایپ سریع و آشنایی به اصول مکاتبه و مذاکره

   برخورداری از بهره هوشی و اطلاعات عمومی بالا و حافظه ی فعال و قوی ، تعامل کامل و منطبق با مدیریت و همکاران ، اقدام به موقع و مسئولیت شناسی 

   برخورداری از ویژگی هایی شامل : تعهد و وجدان کاری ، مسئولیت پذیری، امانت داری و رعایت اصل محرمانگی مربوط به تمام امور شرکت و مدیریت 

   توانایی مدیریت موثر زمان و زمان سنجی و وقت شناسی

   توانایی برنامه ریزی و هماهنگی و انجام همزمان چند فعالیت در حیطه کاری  همراه با  سرعت عمل و دقت کافی

حقوق پایه و ثابت  وزارت  کار به همراه مزایا و کارانه ، بیمه و مزایای کامل کارمندی ، عقد قرارداد کار دائم و پشتیبانی کامل مادی و معنوی  ( پرداخت کارانه مازاد توافقی است و‌ در صورتی که مدیر محترم شجاعت دریافت کارانه از محل اقدامات و معاملات خود را نداشته باشد جایگاهی در مجموعه لاله نخواهد داشت توضیحا متعاملین و مدیران بازرگانی و فروش میبایست شجاعت دریافت کارانه و پورسانت از محل اقدامات خود و بالعکس پاسخگویی کامل در زمان عدم حصول نتیجه رهگا داشته باشند )

ارسال رزومه با ذکر سوابق و  مشخصات فردی الزامی است به درخواست های بدون رزومه پاسخ داده نخواهد شد و ثبت نمیگردد



توجه : کاربر گرامی لطفا رزومه را با فرمت pdf آپلود کنید.

-دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی

-مسلط به کامپیوتر و نرم افزار آفیس

-مسلط به تایپ فارسی و لاتین

-اشنا به زبان انگلیسی

-تسلط به امور بایگانی و دبیر نامه

-روابط عمومی بالا، مسئولیت پذیر و دارای انظباط کاری

-حداقل 4 سال سابقه کار در شرکت های بزرگ


توجه : کاربر گرامی لطفا رزومه را با فرمت pdf آپلود کنید.

نوع شغل : دستیار دندانپزشک

جنسیت :خانم 

سن : کمتر از 35 سال 

ساعت کار: 9 الی 17

محل کار: دفتر مرکزی شبکه لاله در البرز (گلشهر کرج روبه روی مترو نبش شقایق شرقی)

امتیازات :پرانرژی، توانایی انجام کار بصورت تیمی

تجربیات : با سابقه کار دستیار دندانپزشک و مدرک تخصصی

ارسال رزومه با ذکر سوابق و  مشخصات فردی الزامی است به درخواست های بدون رزومه پاسخ داده نخواهد شد


توجه : کاربر گرامی لطفا رزومه را با فرمت pdf آپلود کنید.

-حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی

-تسلط به کار با رایانه و نرم افزارهای آفیس، ورد، اکسل و تایپ

-مسلط به امور ارتباط  با مشتری

-روابط عمومی بالا.صبور ، مسئولیت پذیر ، دارای انضباط کاری

-علاقه مند به کار تیمی و توانمندی در ارائه مشاوره فنی به مشتریان

-دارای تسلط کامل به فرایندهای فروش و بازاریابی

-حداقل دارای 1 سال سابقه کار فروش حضوری  یا غیر حضوری

-اشنا به روش های فروش دیجیتال مارکتینگ ، تله مارکتینگ ، ایمیل مارکتینگ و فروش سرد و گرم 


توجه : کاربر گرامی لطفا رزومه را با فرمت pdf آپلود کنید.

-حداقل کارشناسی حسابداری

-حداقل 5 سال سابقه

-تسلط به صدور اسناد حسابداری و خزانه

-تسلط کامل بر ماهیت حسابها

-تسلط کامل بر امور حسابداری خدماتی و بازرگانی

-تهیه گزارشات فصلی و اظهارنامه به ارزش افزوده

-آشنایی کامل با سیستم حقوق و دستمزد

-دارای روحیه کار تیمی بالا و منظم و دقیق

-تسلط به اکسل در حسابداری و نرم افزار مرتبط مالی

-تسلط به نرم افزار سپیدار

توانایی ارائه ضمانت معتبر (چک) 

حقوق ثابت پایه به همراه کارانه درصد از محل دریفتهای روزانه از انتهای ماه دوم 




توجه : کاربر گرامی لطفا رزومه را با فرمت pdf آپلود کنید.

logo-samandehi