معرفی شرکت در زمینه استخدام
شبکه هوشمند مدیریت منابع غیر نقدی لاله ، سامانه ای طراحی شده توسط اساتید دانشگاهی حوزه اقتصاد است که با تامین مایحتاج اولیه و ضروری زندگی کلیه اقشار محترم جامعه با عنایت به تحولات اقتصادی اقدام به تسهیل و تامین ارزانتر کالا و خدمات مورد نیاز متقاضیان خود داشته که با توجه به تجارب مفید و ارزنده با موفقیت های بدست آمده تجارب خود را در اختیار تمامی اقشار محترم مردم قرارداده است.
همکاری و استخدام
شهر:
کرج
تحصیلات:
مدیریت منابع انسانی
حوزه کاری:
منابع انسانی و آموزش شبکه لاله البرز

شرح شغل و مسئولیت‌ها

کارشناس منابع انسانی در شبکه لاله کسی است که تمامی فرایندهای مربوط به حوزه مدیریت منابع انسانی از جمله جذب و استخدام، نگهداشت، انگیزش و توسعه و بهبود روشهای نیروی انسانی مجموعه شبکه لاله کرج را برعهده دارد.

در این شغل باید

  • فرایند جذب و استخدام نیروی انسانی را بر عهده بگیرید. مراحل این فرایند شامل: شناسایی، جذب، استخدام، برگزاری دوره‌های آشناسازی کارکنان جدید با همکاران شبکه لاله مانیتورینگ افراد جدید، جلسات مشترک اولیه با مدیران و … است
  • منابع انسانی شرکت را آموزش دهید و به توسعه آن‌ها یاری رسانید. این بخش از کار مراحل زیر را شامل می‌شود: نیازسنجی، برنامه‌ریزی آموزشی، تهیه تقویم فصلی و سالانه، تحلیل ارزشیابی‌های مرکز پژوهش و آموزش، مدیریت عملکرد، برنامه‌ریزی مسیر شغلی و …
  • مسائل مربوط به جبران خدمات و امور رفاهی کارکنان را دنبال کنید. از جمله‌ی این مسائل می‌توان به بحث‌های حقوق و دستمزد، پاداش، تقدیر و تشویق، امور رفاهی و تفریحی اشاره کرد
  • به ارتقای ارتباطات و فرهنگ سازمانی کمک کنید. برای این کار باید در شرکت مطالعات پیمایشی انجام داده، نظر سنجی‌های دوره‌ای داشته باشید و آن‌ها را تحلیل کنید.

توانایی‌ها و مهارت‌ها

مهارت‌های عمومی

  • مسئولیت‌پذیری
  • توانایی کارتیمی
  • تمایل به یادگیری
  • مهارت‌های ارتباطی
  • توانایی حل مسئله
  • داشتن روحیه حمایتی
  • آشنایی با زبان انگلیسی
  • آشنایی با زبان بدن و صبور و مطمئن ، وفادار به مجموعه

مهارت‌های تخصصی

  • برخورداری از دانش آکادمیک در حوزه مدیریت منابع انسانی (HR)
  • تسلط کامل بر مجموعه‌ی نرم‌افزارهای MS-Office

پیش‌نیاز

مدرک تحصیلی کارشناسی (حداقل) دولتی در رشته و گرایش‌های: مدیریت منابع انسانی

نیروی پشتیبان سایت خانم 

آشنا به امور IT

آشنا جهت کار با کامپیوتر 

دارا بودن سیستم جهت کار در منزل -دور کاری 

سابقه کار مرتبط و حقوق ثابت بهمراه پورسانت 

کل کشور 

استخدام نیروی آقا جهت سرپرست فروش

با تجربه کاری مرتبط و سابقه مفید تاکید میشود داشتن تجربه در این حوزه مهم‌ است

آشنا به انواع استراتژی های فروش و تبلیغات

آشنا به فروش سرد و‌ گرم به ویژه تله مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ

اکتیو و خلاق و با انگیزه و‌ روابط عمومی بالا

وزین و پوشش مرتب و‌ اداری

با حقوق ثابت، پورسانت مزایای قانونی و‌ بیمه

جایگاه قابل ارتقا

فرصت استثنائی برای رشد و ترقی مالی و‌ اجتماعی

ساعت کار 8 صبح الی 4 عصر به علاوه اضافه کاری قابل انتخاب

مدیر فروش آقا

با تجربه کاری مرتبط و سابقه مفید تاکید میشود داشتن تجربه در این حوزه مهم‌ است

آشنا به انواع استراتژی های فروش و تبلیغات

آشنا به فروش سرد و‌ گرم به ویژه تله مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ

اکتیو و خلاق و با انگیزه و‌ روابط عمومی بالا

وزین و پوشش مرتب و‌ اداری

با حقوق ثابت، پورسانت مزایای قانونی و‌ بیمه

جایگاه قابل ارتقا

فرصت استثنائی برای رشد و ترقی مالی و‌ اجتماعی

ساعت کار 8 صبح الی 4 عصر به علاوه اضافه کاری قابل انتخاب

مدیر فروش آقا

با تجربه کاری مرتبط و سابقه مفید تاکید میشود داشتن تجربه در این حوزه مهم‌ است

آشنا به انواع استراتژی های فروش و تبلیغات

آشنا به فروش سرد و‌ گرم به ویژه تله مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ

اکتیو و خلاق و با انگیزه و‌ روابط عمومی بالا

وزین و پوشش مرتب و‌ اداری

با حقوق ثابت، پورسانت مزایای قانونی و‌ بیمه

جایگاه قابل ارتقا

فرصت استثنائی برای رشد و ترقی مالی و‌ اجتماعی

ساعت کار 8 صبح الی 4 عصر به علاوه اضافه کاری قابل انتخاب

استخدام نیروی آقا جهت سرپرست فروش

با تجربه کاری مرتبط و سابقه مفید تاکید میشود داشتن تجربه در این حوزه مهم‌ است

آشنا به انواع استراتژی های فروش و تبلیغات

آشنا به فروش سرد و‌ گرم به ویژه تله مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ

اکتیو و خلاق و با انگیزه و‌ روابط عمومی بالا

وزین و پوشش مرتب و‌ اداری

با حقوق ثابت، پورسانت مزایای قانونی و‌ بیمه

جایگاه قابل ارتقا

فرصت استثنائی برای رشد و ترقی مالی و‌ اجتماعی

ساعت کار 8 صبح الی 4 عصر به علاوه اضافه کاری قابل انتخاب

خانم و اقا

تسلط کامل بر فریم ورک لاراول

آشنایی با vue.js

باتجربه 

نیروی پشتیبان سایت خانم 

آشنا به امور IT

آشنا جهت کار با کامپیوتر 

سابقه کار مرتبط و حقوق ثابت بهمراه پورسانت 

حضور در  شرکت در استانهای :

تهران شهران-تهران شرق-تهران شهر ری

کرج گلشهر 

خراسان مشهد-خراسان نیشابور-خراسان تربت جام 

چهار محال بختیاری فارسان 

استخدام تعدادی فروشنده حضوری خانم و آقا

با تجربه کاری مرتبط و سابقه مفید تاکید میشود داشتن تجربه در این حوزه مهم‌ است

آشنا به انواع استراتژی های فروش و تبلیغات

آشنا به فروش سرد و‌ گرم به ویژه تله مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ

اکتیو و خلاق و با انگیزه و‌ روابط عمومی بالا

وزین و پوشش مرتب و‌ اداری

با حقوق ثابت، پورسانت مزایای قانونی و‌ بیمه

جایگاه قابل ارتقا

فرصت استثنائی برای رشد و ترقی مالی و‌ اجتماعی

ساعت کار 8 صبح الی 4 عصر به علاوه اضافه کاری قابل انتخاب

 استخدام تعدادی فروشنده حضوری خانم و آقا

با تجربه کاری مرتبط و سابقه مفید تاکید میشود داشتن تجربه در این حوزه مهم‌ است

آشنا به انواع استراتژی های فروش و تبلیغات

آشنا به فروش سرد و‌ گرم به ویژه تله مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ

اکتیو و خلاق و با انگیزه و‌ روابط عمومی بالا

وزین و پوشش مرتب و‌ اداری

با حقوق ثابت، پورسانت مزایای قانونی و‌ بیمه

جایگاه قابل ارتقا

فرصت استثنائی برای رشد و ترقی مالی و‌ اجتماعی

ساعت کار 9 صبح الی 5 عصر به علاوه اضافه کاری قابل انتخاب

استخدام حسابدار خانم و آقا

تسلط کامل بر حسابداری مالی، اصلاح حساب و حسابداری فروش

توانایی کنترل صحت مدارک و مستندات مالی و تحریر دفاتر قانونی

توانایی تهیه گزارشات تحلیلی و نموداری مالی و مدیریتی

تسلط کامل در تهیه لیست بیمه و مالیات پرسنل

همکاری در عملیات بستن حسابهای پایان دوره مالی

کنترل محاسبات دریافت ها و پرداخت ها

تسلط کامل به اکسل و برنامه نویسی در اکسل

با تجربه کاری مرتبط و سابقه مفید تاکید میشود داشتن تجربه در این حوزه مهم‌ است
آشنا به انواع استراتژی های فروش و تبلیغات
آشنا به فروش سرد و‌ گرم به ویژه تله مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ
اکتیو و خلاق و با انگیزه و‌ روابط عمومی بالا
وزین و پوشش مرتب و‌ اداری
با حقوق ثابت، پورسانت مزایای قانونی و‌ بیمه
جایگاه قابل ارتقا
فرصت استثنائی برای رشد و ترقی مالی و‌ اجتماعی
ساعت کار 9 صبح الی 5 عصر به علاوه اضافه کاری قابل انتخاب

– تمام وقت
1- شرایط استخدام:
– تسلط کامل در بهره برداری از نرم افزارهای (فتوشاپ Photoshop- ایلوستریتور Illustrator- کورل دراو CorelDraw- ایندیزاین InDesign)
– آشنایی در اجرا و بهره برداری از نرم افزارهای (تری دی مکس 3DMAX- افترافکت Effect After)
–  تسلط در طراحی و خلاقیت در تمامی امور گرافیک جهت چاپ
2- موارد زیر در جذب و استخدام امتیاز محسوب می گردد:
– ‌توان ‌مدیریت و داشتن سابقه کار در حوزه روابط عمومی- مدیریت رسانه-‌ تولید محتوای مناسب تجاری در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی
– خلق ایده های جذاب برای ایونت ها و مراسمات، با حداکثر خلاقیت
– ارائه نمونه کارهای قبلی و‌قابل استناد هنگام مصاحبه.
– پر انرژی و خستگی ناپذیر، مبادی آداب اداری
– طراح با سیستم یا لپ تاپ شخصی خود طراحی میکند مجموعه سیستم تخصصی ندارد
logo-samandehi