مراحل ارسال رزومه:

1.استان مورد نظر خود را انتخاب کنید.

2.شغل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

توجه : کاربر گرامی لطفا رزومه را با فرمت pdf,jpg,jpeg آپلود کنید.

راهنمای ثبت نام :

متخصص محترم و کارجوی عزیز شبکه لاله در سطوح مختلف از رشته های متعدد و سطوح مختلف دعوت به همکاری مینماید.لطفا رشته مورد نظر خود را ابتدا انتخاب و اطلاعات مرتبط را تکمیل نمائید

همکاری و استخدام
لطفا ابتدا استان مورد نظر خود را انتخاب نمایید .
عنوان شغل وکیل پایه یک دادگستری
موقعیت مکانی کرج
نوع همکاری  دائم 
حداقل سابقه کار    5 سال از دریافت پروانه

اطلاعات تکمیلی :

حداقل تحصیلات:
کارشناس حقوقی دارای پروانه وکالت پایه یک

حوزه کاری:
تنظیم ، تحریر و عقد قراردادهای مجموعه، پیگیری وصول مطالبات و نظارت بر روند عقود ، تنظیم و ابلاغ اخطار و ابلاغ به طرف
شرح شغل و مسئولیت‌ها

دریافت مدارک و تضامین از متعامل ، بررسی توان و تجارب متعامل و طرف قرارداد ، اعلام نکات مهم استراتژی ها ، شناخت و پیشگیری از تهدیدات احتمالی نوع عقود ، رایزنی و چانه زنی در نیل به اهداف و‌سیاستهای مجموعه که متعامل را متقاعد به عقد نماید ، نظارت کامل بر نحوه اجرای قرارداد به لحاظ حقوقی ، تامین دلیل و مدارک  های شرکت ، پیگیری مطالبات و وصول قانونی و تنظیم لوایح ، دادخواست ها ، مراجعه به محاکم و مجاری قضایی ، اداره کار و تامین اجتماعی جهت دفاع یا پیگیری حقوق مجموعه شبکه لاله کرج را برعهده دارد.
در این شغل باید

    فرایند عقد قرارداد با متعامل بررسی و با مهارتهای چانه زنی مناسب متعامل را متقاعد به ارائه تضامین لازم جهت عقد نماید ، ارائه راهکارهای حقوقی جهت پیشگیری از وقوع بزه و خسارتهای ناشی از عقد قرارداد ، با هوشمندی و درایت لازم موجبات پیشگیری از وقوع جرائم درون سازمانی را فراهم آورده و در صورت وقوع حوادث حقوقی و مخاطرات آن با اعلام و ابلاغ به موقع اخطار متخلف را از ادامه جرم بازدارد ، مقابله و مواجهه با تهدیدات عدم ایفای تعهدات متعاملین و پیگیری قضائی از طریق محاکم ذیصلاح قضائی ، داوری و حل اختلاف در عقودی که شرکت واحد حقوقی را به عنوان مرجع ذیصلاح رسیدگی به امور معرفی نموده است و سایر مواردی که با تخصص حقوقدان به نفع مجموعه منجر خواهد شد.

توانایی‌ها و مهارت‌ها

مذاکره قوی ، فن بیان عالی، ادبیات گفتاری و نوشتاری فاخر ، ایجاد تشکیل فرم ها و پرونده ای مرتبط ، پیگیری به موقع و مستمر تا حصول نتیجه ، قاطعیت در بیان ، کتابت و تحریر صحیح و با نتیجه مناسب جهت صدور لوایح و اعترضات و سایر موارد
مهارت‌های عمومی

  •     مسئولیت‌پذیری
  •     توانایی کارتیمی
  •     تمایل به یادگیری
  •     مهارت‌های ارتباطی
  •     توانایی حل مسئله
  •     داشتن روحیه حمایتی
  •     آشنایی با زبان انگلیسی و عربی در حد نیاز موارد حقوقی و اجتماعی
  •     آشنایی با زبان بدن و صبور و مطمئن ، وفادار به مجموعه
  •     آشنا به رسانه های دیجیتال و اطلاعات عمومی روزمره

مهارت‌های تخصصی

  •     برخورداری از دانش آکادمیک در حوزه حقوق و دارای مدرک کارشناسی حقوق و پروانه وکالت
  •     تسلط کامل بر مجموعه‌ی نرم‌افزارهای MS-Office

پیش‌نیاز

مدرک تحصیلی کارشناسی (حداقل) در رشته و گرایش‌های: حقوق

  • ارسال رزومه با ذکر سوابق و  مشخصات فردی الزامی است ، به درخواست های بدون رزومه پاسخ داده نخواهد شد.
  • تکمیل فرم استخدام ، ارائه ضمانت نامه معتبر ( چک یا سفته) تکمیل فرم دسترسی و همین طور حضور به موقع در جلسه مصاحبه شروط قرارداد میباشد.
  • مزایای شغلی:
  •  بن خرید کالا و خدمات رایگان از مجموعه ملزومات ضروری ، مواد غذایی ، کالای خانگی و خدمات درمانی به طور حمایتی 
  • بیمه و حق بهره برداری از رستوران و کتابخانه و فضاهای رفاهی شرکت 
  • دارا بودن حق بهره برداری از فروشگاه پوشاک و البسه و دریافت خدمات معیشتی برای شما 
  • حقوق :
  • 15 میلیون تومان حقوق ثابت ماهیانه به همراه ۵ درصد از خواسته های حقوقی ( توافقی) 
  • ساعت کار:
  •  ۹ صبح ۱۷ عصر پنجشنبه ها 9 الی 15 به جز تعطیلات رسمی 
  • پرداخت حق ماموریت و هزینه های پیگیری

ارسال رزومه و تکمیل فرم زیر با ذکر سوابق و  مشخصات فردی مطابق با نیاز سجا الزامیست 

 
 
 
ورود اطلاعات برای موارد ستاره دار (*) الزامی است .
مشخصات شخصی

توجه : کاربر گرامی در صورت داشتن فایل رزومه جداگانه لطفا رزومه را با فرمت pdf,jpg,jpeg آپلود کنید.

 

 

 

عنوان شغل مدیرفروش
موقعیت مکانی کرج
نوع همکاری تمام وقت
حداقل سابقه کار مدیریت فروش  5 سال

 

شبکه خدمات رفاهی لاله در راستای توسعه سازمان فروش خود از اشخاص با انرژی و باتجربه مدیریت فروش بصورت حضوری دعوت به همکاری می نماید.این فرصت شغلی مناسب افرادی است که خصوصیات ذیل را در خود می‌بینند

     اطلاعات تکمیلی :

دارای حداقل 5سال سابقه کار مدیریتی و سابقه فروشندگی در شاخه های مرتبط با ما      

- دارا بودن تیم کاری امتیاز تلقی میگردد

برنامه ریزی و طراحی گزارش های فروش و تحویل آنها به مدیران ارشد

بررسی و پیگیری مشکلات مشتریان و انتقال به واحدهای ذیربط .رهبری اعضای سازمان فروش

- مسئولیت پذیر ، پاسخگوی نیازهای سازمان

مسئولیت‌ها:

رهبری و مدیریت تیم فروش برای دستیابی به اهداف تعیین شده.

تدوین و اجرای استراتژی‌های فروش برای افزایش سهم بازار و درآمد.

نظارت بر عملکرد تیم فروش، ارائه بازخورد و آموزش‌های لازم.

توسعه و حفظ روابط با مشتریان کلیدی و شناسایی فرصت‌های جدید.

الزامات:

حداقل سال تجربه مرتبط در زمینه مدیریت فروش، ترجیحاً در صنعت فروش تلفنی و دیجیتال مارکتینگ 

مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد در رشته‌های مدیریت، بازاریابی یا رشته‌های مرتبط.

توانایی‌های اثبات شده در رهبری تیم، مذاکره و ارتباطات قوی.

آشنایی کامل با تکنیک‌های فروش و ابزارهای CRM.

روحیه کار تیمی، مسئولیت‌پذیری و توانایی کار تحت فشار.

مسئولیت‌ها:

رهبری و مدیریت تیم فروش برای دستیابی به اهداف تعیین شده.

تدوین و اجرای استراتژی‌های فروش برای افزایش سهم بازار و درآمد.

نظارت بر عملکرد تیم فروش، ارائه بازخورد و آموزش‌های لازم.

توسعه و حفظ روابط با مشتریان کلیدی و شناسایی فرصت‌های جدید.

تجزیه و تحلیل بازار و رقبا برای شناسایی روندها و فرصت‌ها.

تهیه گزارش‌های فروش و ارائه آن‌ها به مدیریت.

الزامات:

حداقل [5] سال تجربه مرتبط در زمینه مدیریت فروش، ترجیحاً در صنعت [صنعت شرکت].

مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد در رشته‌های مدیریت، بازاریابی یا رشته‌های مرتبط.

توانایی‌های اثبات شده در رهبری تیم، مذاکره و ارتباطات قوی.

آشنایی کامل با تکنیک‌های فروش و ابزارهای CRM.

روحیه کار تیمی، مسئولیت‌پذیری و توانایی کار تحت فشار.

مزایا:

حقوق و مزایای رقابتی.

بیمه تکمیلی.

فرصت‌های رشد و توسعه شغلی.

محیط کاری پویا و حرفه‌ای.

پاداش عملکرد.

مزایا:

حقوق و مزایای رقابتی.

فرصت‌های رشد و توسعه شغلی.

محیط کاری پویا و حرفه‌ای.

پاداش عملکرد.

شرایط مالی و قرار داد :

1- در مجموعه سجا شبکه لاله ، انواع قراردادهای تمام وقت و استخدام با پایه حقوق ثابت و معین ، بیمه با کارانه ، قرارداد پیمانی یا پروژه ای مورد به مورد و تسویه با شرایط قرارداد پیمانی وجود دارد انتخاب یکی از این دو روش حین مصاحبه و با توافق مدیر و سرپرست کارگزینی و واحد فناوری و شما صورت میپذیرد.

2- امتیازات و امکانات منحصر به فردی پس از طی زمان و دوره آزمایشی و تست ، عقد قرارداد همکاری و با توجه به حسن نیت شما در اختیارتان قرارداده خواهد شد ، مشروح امکانات در جلسات مورد بررسی قرارمیگیرد.

تکمیل فرم استخدام ، ارائه ضمانت نامه معتبر ( چک یا سفته) تکمیل فرم دسترسی و همین طور حضور به موقع در جلسه مصاحبه شروط قرارداد میباشد.

ارسال رزومه با ذکر سوابق و  مشخصات فردی الزامی است ، به درخواست های بدون رزومه پاسخ داده نخواهد شد.

 

ساعت کار:

 ساعت کاری از ساعت 9الی 17 

ورود اطلاعات برای موارد ستاره دار (*) الزامی است .
مشخصات شخصی

توجه : کاربر گرامی در صورت داشتن فایل رزومه جداگانه لطفا رزومه را با فرمت pdf,jpg,jpeg آپلود کنید.

 
عنوان شغل برنامه نویس لاراول ، بک اند ، فرانت اند ، فول استک 
موقعیت مکانی کرج ، جنب میدان میوه و تره بار مرکزی 
نوع همکاری تمام وقت ، قرارداد
حداقل سابقه کار 3 سال

 

اطلاعات تکمیلی :

  • تسلط بر زبان برنامه نویسی PHP
  • تسلط بر مفاهیم شی گرایی
  • تسلط بر فریم‌ورک لاراول
  • آشنایی عمومی با مفاهیم و ابزار‌های توسعه وب(Html , css , js)
  • توانایی تحلیل، پیاده‌سازی و بهینه‌سازی دیتابیس MySQL 
  • برنامه‌نویسی وب‌سرویس (RESTful API)
  • آشنایی با react.js  و vue.js مزیت محسوب می شود.
  • داشتن سیستم مناسب برای خود و قابل انتقال به شرکت در صورت نیاز 
  •  
  • امکانات و شرایط مالی :

    1- در مجموعه سیستمی در حد نرمال و گرافیک متوسط برای کارهای سبک وجود دارد پس در صورتی که حجم و پردازش بالایی برای طراحی خود نیاز دارید سیستم یا لپ تاپ شخصی خود را به همراه داشته باشید.

    2- در مجموعه سجا شبکه لاله ، انواع قراردادهای تمام وقت و استخدام با پایه حقوق ثابت و معین ، بیمه با کارانه ، قرارداد پیمانی یا پروژه ای مورد به مورد و تسویه با شرایط قرارداد پیمانی وجود دارد انتخاب یکی از این دو روش حین مصاحبه و با توافق مدیر و سرپرست کارگزینی و واحد فناوری و شما صورت میپذیرد.

  •  

    الف: حقوق بر اساس مصوبات کامل دولت ( وزارت کار و امور اجتماعی)  با مزایای کامل کارمندی و بر اساس مدت قرارداد در صورت پیشرفت برنامه نویس امکان کارانه و افزایش حقوق با نظر مساعد مدیر مربوطه وجود دارد.

    ب: امکان تسهیم درآمدی در صورت تائید مدیر مربوطه و دانش فنی لازم و استعدادهای ناب و برنامه نویسان نخبه وجود دارد ، در این روش از محل عملکرد مالی سامانه درصدی همواره تا مدت قرارداد به حساب نامبرده واریز میگردد.

     

    تکمیل فرم استخدام ، ارائه ضمانت نامه معتبر ( چک یا سفته) تکمیل فرم دسترسی و همین طور حضور به موقع در مجموعه و رعایت کامل انضباط و نظافت فردی از  شروط قرارداد میباشد.

    میزان حقوق ، ونحوه تعامل با شما در جلسات و پس از بررسی نمونه کارها معیین و به صورت حضوری به شما ابلاغ میگردد.

  • ارسال رزومه ، تکمیل فرم زیر به منزله قبولی تمامی موارد فوق بوده و  ذکر سوابق و  مشخصات فردی الزامی است به درخواست های بدون رزومه و تکمیل فرم  پاسخ داده نخواهد شد .

ورود اطلاعات برای موارد ستاره دار (*) الزامی است .
مشخصات شخصی

توجه : کاربر گرامی در صورت داشتن فایل رزومه جداگانه لطفا رزومه را با فرمت pdf,jpg,jpeg آپلود کنید.

عنوان شغل کارشناس ارتباط با مشتری وفروش(مرکز تماس)
موقعیت مکانی کرج
نوع همکاری تمام وقت -حضوری 
حداقل سابقه کار دو سال

.

فرصت شغلی: کارشناس ارتباط با مشتری و فروش (حضوری - تمام وقت)

 

شبکه خدمات رفاهی لاله در راستای توسعه تیم فروش خود، از افراد باانگیزه و باتجربه جهت فعالیت در واحد کال‌سنتر فروش دعوت به همکاری می‌نماید.

اگر سابقه فروش محصولات دیجیتال دارید و با مفاهیم مارکتینگ و ERP آشنا هستید، این موقعیت شغلی مناسب شماست.

 

شرایط احراز

 

ما به دنبال فردی هستیم که ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  • سابقه کاری مؤثر در فروش تلفنی محصولات آنلاین
  • آشنایی با مفاهیم پایه و کاربردی مارکتینگ
  • شناخت کافی از سیستم‌های ERP  و فرآیندهای فروش سازمانی
  • توانایی برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان و تبدیل تماس به فروش
  • مهارت در کار با نرم‌افزارهای  CRM، اکسل و ابزارهای ارتباطی
  • روحیه تیمی، مسئولیت‌پذیری و انگیزه بالا برای رشد
  • توانایی مدیریت تماس‌های ورودی و خروجی با هدف فروش
  • نظم، دقت و تعهد به زمان‌بندی کاری

 

شرایط کاری

 

  • نوع همکاری: حضوری - تمام وقت
  • محل کار: دفتر مرکزی شرکت خدمات رفاهی لاله
  • ساعت کاری: ۹ صبح تا ۱۷ عصر
  • ایام تعطیل و تعطیلات رسمی  شیفتی با هماهنگی قبلی
  • حقوق ثابت: از )۲۰ میلیون تا ۶۰ میلیون تومان ( بر اساس تجربه و عملکرد
  • بیمه تأمین اجتماعی از روز اول همکاری
  • بیمه تکمیلی، پاداش عملکرد، مزایای رفاهی و ارتقاء شغلی پس از گذراندن موفق دوره آزمایشی  

 

نحوه ارسال درخواست

 

لطفاً رزومه کامل خود را شامل موارد زیر ارسال نمایید:

  • مشخصات فردی
  • سوابق کاری مرتبط با فروش تلفنی و محصولات آنلاین
  • مهارت‌های نرم‌افزاری و تخصصی
  • اطلاعات تماس

توجه : به درخواست‌هایی که فاقد رزومه باشند، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 

 

ورود اطلاعات برای موارد ستاره دار (*) الزامی است .
مشخصات شخصی

توجه : کاربر گرامی در صورت داشتن فایل رزومه جداگانه لطفا رزومه را با فرمت pdf,jpg,jpeg آپلود کنید.

شبکه خدمات رفاهی درمانی لاله  در راستای تکمیل کادر مالی خود از متخصصین واجد شرایط در ردیف شغلی «حسابدار» دعوت به همکاری می‌نماید.

 

اطلاعات تکمیلی :

  •     حداقل کارشناسی حسابداری
  •     تسلط به صدور اسناد حسابداری و خزانه
  •     تسلط کامل بر ماهیت حسابها
  •     تسلط کامل بر امور حسابداری خدماتی و بازرگانی
  •     تهیه گزارشات فصلی و اظهارنامه به ارزش افزوده
  •     آشنایی کامل با سیستم حقوق و دستمزد
  •     دارای روحیه کار تیمی بالا و منظم و دقیق
  •     تسلط به اکسل در حسابداری و نرم افزار مرتبط مالی
  •     تسلط به نرم افزار سپیدار
  •     توانایی پیگیری جهت وصول مطالبات
  •      توانایی امور مربوط به تنخواه گردان
  •     توانایی مراجعه به بانک و ادارات ذیربط
  •      توانایی ار ائه ضمانت معتبر (چک)
  • -شرح وظایف و مسئولیت‌ها:
  • ثبت دقیق و به موقع اسناد و رویدادهای مالی بر اساس اصول و استانداردهای حسابداری.
  • تهیه گزارشات مالی میان‌دوره‌ای و پایان دوره، شامل ترازنامه، صورت سود و زیان و گردش وجوه نقد.
  • کنترل و نظارت بر حساب‌های دریافتنی و پرداختنی و انجام مغایرت‌گیری‌های مربوطه.
  • همکاری فعال در تهیه و تنظیم اظهارنامه‌های مالیاتی، ارزش افزوده و گزارشات فصلی.
  • محاسبه و کنترل حقوق و دستمزد و امور بیمه‌ای کارکنان.
  • پشتیبانی و ارائه مستندات لازم جهت حسابرسی‌های داخلی و خارجی.
  • انجام سایر وظایف محوله در چارچوب صلاحیت‌های حسابداری.
  • مهارت‌ها و الزامات:
  • حداقل 5 سال سابقه کار مرتبط در حوزه حسابداری
  • تحصیلات مرتبط در رشته حسابداری یا مدیریت مالی
  • تسلط کامل به اصول و استانداردهای حسابداری
  • توانایی کار با نرم‌افزارهای مالی و حسابداری (ذکر نام نرم‌افزارهای خاص شرکت مزیت محسوب می‌شود، 
  • تسلط به نرم‌افزارهای مجموعه آفیس، به خصوص Excel
  • آشنایی با قوانین مالیاتی، بیمه و کار
  • دقت بالا، مسئولیت‌پذیری و توجه به جزئیات
  • توانایی کار تیمی و برقراری ارتباط مؤثر
  • مزایای همکاری با ما:
  • محیط کاری دوستانه، پویا و حرفه‌ای
  • فرصت‌های رشد و توسعه فردی و شغلی
  • حقوق و مزایای رقابتی  
  • ثابت +بیمه و مزایا (بیمه و مزایای قانونی برای شما در صورت حضور کامل میسر میگردد)
  •  
  • ارسال رزومه با ذکر سوابق و  مشخصات فردی الزامی است ، به درخواست های بدون رزومه پاسخ داده نخواهد شد.
  • حقوق :
  • با توجه به سابقه کار و فعالیت متقاضی تعیین میگردد
  • ساعت کار:
  • 9 الی 17

شغل

حسابداری

موقعیت مکانی

البرز

نوع همکاری

تمام وقت

حداقل سابقه کار

پنج سال

ورود اطلاعات برای موارد ستاره دار (*) الزامی است .
مشخصات شخصی

توجه : کاربر گرامی در صورت داشتن فایل رزومه جداگانه لطفا رزومه را با فرمت pdf,jpg,jpeg آپلود کنید.

 

عنوان شغل کارشناس بازرگانی MAB
موقعیت مکانی کرج
نوع همکاری دائم و پروژه ای ( دو مورد)
حداقل سابقه کار ۵ سال 

 

  • شبکه خدمات رفاهی درمانی لاله در راستای توسعه تیم بازرگانی  خود از اشخاص با انرژی و باتجربه  بصورت حضوری دعوت به همکاری می نماید.این فرصت شغلی مناسب افرادی است که خصوصیات ذیل را در خود می‌بینند

    اطلاعات تکمیلی :

    استخدام  دائم

    جنسیت : خانم و آقا

    ساعت کار رسمی : 9 الی 17

    محل کار : دفتر مرکزی شبکه لاله در البرز

    خصوصیات رفتاری :

      توانایی و تسلط به اصول مذاکره و برقراری ارتباط مناسب با افراد در جایگاه های مختلف همراه با رفتار اجتماعی محترمانه

      توانایی قدرت سازگاری با موقعیت های متفاوت همراه با دقت و توجه به جزئیات

      توانایی بهبود ارتباط تمام واحدها با یکدیگر بخصوص با دفتر مدیریت ، قدرت تعامل و توافق ، پیگیر و با پشتکار ، تامین کننده نیازهای درون سازمانی و برون سازمانی ، دارای روابط عمومی خوب و ارتباطات سازنده

     تخصص ها:

    آشنایی کامل با فرایند تامین و خرید کالا و خدمات ، توانایی اقدام به نیل اهداف سازمان ، تعامل با ارکان و مدیریت و کار تیمی ، آشنا به امور تنظیم ، صدور و بایگانی اسناد در خرید کالا و خدمات ، ارائه  و‌تنظیم گزارش نقطه به نقطه پیشرفت امور، آگاه به مساعل روز بازار و منعطف با شرایط حال بازار سرمایه و مصرف ،

    تجربیات :

     سابقه در موقعیت شغلی ذکر شده میبایست به صورت پیوسته از ۱۰ سال کمتر نباشد

    امتیازات :

       برخورداری از اعتماد به نفس مناسب در هنگام مذاکرات تلفنی و حضوری ، برگزاری بی نقص جلسات و اداره امور مرتبط با تنظیم و عید قرارداد توان جذب در مواجه با مراجعه کنندگان ، تایپ سریع و آشنایی به اصول مکاتبه و مذاکره

       برخورداری از بهره هوشی و اطلاعات عمومی بالا و حافظه ی فعال و قوی ، تعامل کامل و منطبق با مدیریت و همکاران ، اقدام به موقع و مسئولیت شناسی

       برخورداری از ویژگی هایی شامل : تعهد و وجدان کاری ، مسئولیت پذیری، امانت داری و رعایت اصل محرمانگی مربوط به تمام امور شرکت و مدیریت

       توانایی مدیریت موثر زمان و زمان سنجی و وقت شناسی

       توانایی برنامه ریزی و هماهنگی و انجام همزمان چند فعالیت در حیطه کاری  همراه با  سرعت عمل و دقت کافی

    توضیحا متعاملین و مدیران بازرگانی میبایست شجاعت دریافت کارانه و پورسانت از محل اقدامات خود و بالعکس پاسخگویی کامل در زمان عدم حصول نتیجه را داشته باشند ).

    مسلط به نرم CRM و فرایند های خرید و بازاریابی از راه دور

     آشنا به اصول و فنون مذاکره

    آشنا به فروش انواع کالا و خدمات

    علاقه مند به بازرگانی و یادگیری دروس آن

    مسلط و توانمند در فروش و بازاریابی تلفنی

     توانایی برقراری ارتباط با غریبه ها و آشناها را از طریق تلفن و فضای رسانه

     فهم دقیق از درخواست های مدیریت

    وضعیت درآمد تعیین شده در این واحد:

    درآمد بر اساس کار و قرار دادهای منعقده وحصول نتیجه درصدی

    ارسال رزومه با ذکر سوابق و  مشخصات فردی که سابقه و توانمندی شمارا به نمایش بگذاردالزامی است ، به درخواست های بدون رزومه و درخواست دارا بودن این شغل برای تست یا سنجش توانمندی خود پاسخ داده نخواهد شد.

    تسلیم مدارک هویتی

    تسلیم ضمانت حسن انجام تعهد جهت دریافت دسترسی به اطلاعات کاربران سجا

    رعایت قوانین کاری تعیینی از سوی سجا

    ساعات کار:

    9 الی 17

 

 

 

ورود اطلاعات برای موارد ستاره دار (*) الزامی است .
مشخصات شخصی

توجه : کاربر گرامی در صورت داشتن فایل رزومه جداگانه لطفا رزومه را با فرمت pdf,jpg,jpeg آپلود کنید.

عنوان شغل کارشناس فروش تلفنی(مرکز تماس)
موقعیت مکانی کرج
نوع همکاری تمام وقت
حداقل سابقه کار دو سال

شرکت خدمات رفاهی لاله در راستای توسعه سازمان فروش خود از اشخاص با انرژی و باتجربه بصورت حضوری دعوت به همکاری می نماید.این فرصت شغلی مناسب افرادی است که خصوصیات ذیل را در خود می‌بینند:

 اطلاعات تکمیلی :

  • مسلط به نرم افزار CRM 
  • مسلط به فرایند های فروش و بازاریابی
  •  آشنا به امور تبلیغاتی
  •  فن بیان قوی به اصول و فنون مذاکره
  • علاقه مند به فروش و یادگیری آن
  • - مسلط و توانمند در فروش و بازاریابی تلفنی
  •   توانایی برقراری ارتباط با غریبه ها و آشناها را از طریق تلفن داشته باشند
  •  زبان مشتری را درک کنند.
  •  بتوانند مفاهیم و اصطلاحات دشوار را با واژه هایی توضیح بدهند که به راحتی قابل درک باشند.
  •  صبورانه به حرف های مشتری گوش داده و از نگرانی های آنها آگاه شوند.
  •  مهارت برقرای ارتباط بین فردی داشته و بتوانند بدون اینکه فردی را ببینند، رابطه مناسبی با او برقرار کنند.
  • با مشتری همدل باشند و بتوانند او را ترغیب به خرید کرده و در نهایت به یک خریدار وفادار تبدیل کنند.
  • توانایی رسیدگی به شکایات مشتری را داشته باشند.
  • امکانات و شرایط مالی :

    1- در مجموعه سجا شبکه لاله ، انواع قراردادهای تمام وقت و استخدام با پایه حقوق ثابت و معین ، بیمه با کارانه ، قرارداد پیمانی یا پروژه ای مورد به مورد و تسویه با شرایط قرارداد پیمانی وجود دارد انتخاب یکی از این دو روش حین مصاحبه و با توافق مدیر و سرپرست کارگزینی و شما صورت میپذیرد.

    2- امتیازات و امکانات منحصر به فردی پس از طی زمان و دوره آزمایشی و تست ، عقد قرارداد همکاری و با توجه به حسن نیت شما در اختیارتان قرارداده خواهد شد ، مشروح امکانات در جلسات مورد بررسی قرارمیگیرد.

    تکمیل فرم استخدام ، ارائه ضمانت نامه معتبر ( چک یا سفته) تکمیل فرم دسترسی و همین طور حضور به موقع در جلسه مصاحبه شروط قرارداد میباشد.

    میزان حقوق ، ونحوه تعامل با شما در جلسات به صورت حضوری به شما ابلاغ میگردد.

  •  
  • ارسال رزومه با ذکر سوابق و  مشخصات فردی الزامی است ، به درخواست های بدون رزومه پاسخ داده نخواهد شد
  •  
  • ساعت کار.
  • از 9صبح تا 5 بعد از ظهر
ورود اطلاعات برای موارد ستاره دار (*) الزامی است .
مشخصات شخصی

توجه : کاربر گرامی در صورت داشتن فایل رزومه جداگانه لطفا رزومه را با فرمت pdf,jpg,jpeg آپلود کنید.

آگهی استخدام: کارشناس SEO

اداره کل فناوری و اطلاعات سجا ؛ در نظر دارد جهت تکمیل کادر منابع انسانی خود از افراد توانمند و با تجربه برای سمت کارشناس SEO دعوت به همکاری نماید.

#### شرایط و خصوصیات:
- جنسیت: خانم و آقا
- سن: کمتر از ۴۵ سال
- ساعات کاری:  از 9 صبح الی 17 بعدازظهر
- محل کار: کرج ، ورودی اتوبان ابتدای جاده محمد شهر

#### خصوصیات رفتاری:
- توانایی و تسلط به اصول مذاکره و برقراری ارتباط مناسب با افراد در جایگاه‌های مختلف همراه با رفتار اجتماعی محترمانه
- قدرت سازگاری با موقعیت‌های متفاوت همراه با دقت و توجه به جزئیات
- توانایی بهبود ارتباط بین واحدها، بخصوص با دفتر مدیریت
- قدرت تعامل و توافق، پیگیری و پشتکار در تامین نیازهای درون و برون سازمانی
- دارای روابط عمومی قوی و ارتباطات سازنده

#### تخصص‌ها:

  • تسلط کامل به مفاهیم سئو و به روز بودن
  • تسلط به سئوی محتوایی و قواعد نگارشی
  • تسلط به کیوورد ریسرچ و تدوین تقویم محتوایی
  • تسلط به سئوی تکنیکال، on-page و off-page
  • تسلط به سرچ کنسول
  • آشنایی با ابزارهای مورد نیاز سئو (Semrush, Ahref, Moz و ...)
  • آشنایی با استراتژی‌های لینک‌سازی داخلی و خارجی
  • تسلط به زبان انگلیسی
  • داشتن نمونه کار قابل ارائه
  • تجربه استفاده واقعی و کاربردی از هوش مصنوعی مزیت محسوب می‌شود
  • حداقل سه سال تجربه کاری مفید
  • دارای پروژه فعال و قابل استعلام

#### تجربیات:
- دارابودن پروژه های قابل استناد 

#### امتیازات:
- برخورداری از اعتماد به نفس مناسب در مذاکرات تلفنی و حضوری
- توانایی برگزاری جلسات بی‌نقص و مدیریت امور مرتبط با تنظیم و عقد قرارداد
- توان جذب و تاثیرگذاری در مواجهه با مراجعه‌کنندگان
- تایپ سریع و آشنایی به اصول مکاتبه و مذاکره
- برخورداری از بهره هوشی بالا و حافظه فعال
- مسئولیت‌پذیری، امانت‌داری و رعایت اصل محرمانگی
- مدیریت موثر زمان و توانایی برنامه‌ریزی و هماهنگی فعالیت‌ها با دقت و سرعت عمل

امکانات و شرایط مالی :

1- در مجموعه سیستمی در حد نرمال و گرافیک متوسط برای کارهای سبک وجود دارد پس در صورتی که حجم و پردازش بالایی برای طراحی خود نیاز دارید سیستم یا لپ تاپ شخصی خود را به همراه داشته باشید.

2- در مجموعه سجا شبکه لاله ، انواع قراردادهای تمام وقت و استخدام با پایه حقوق ثابت و معین ، بیمه با کارانه ، قرارداد پیمانی یا پروژه ای مورد به مورد و تسویه با شرایط قرارداد پیمانی وجود دارد انتخاب یکی از این دو روش حین مصاحبه و با توافق مدیر و سرپرست کارگزینی و واحد فناوری و شما صورت میپذیرد.

3- امتیازات و امکانات منحصر به فردی پس از طی زمان و دوره آزمایشی و تست ، عقد قرارداد همکاری و با توجه به حسن نیت شما در اختیازاتنان قرارداده خواهد شد ، مشروح امکانات در جلسات مورد بررسی قرارمیگیرد.

تکمیل فرم استخدام ، ارائه ضمانت نامه معتبر ( چک یا سفته) تکمیل فرم دسترسی و همین طور حضور به موقع در جلسه مصاحبه شروط قرارداد میباشد.

میزان حقوق ، ونحوه تعامل با شما در جلسات و پس از بررسی نمونه کارها معیین و به صورت حضوری به شما ابلاغ میگردد.


- ارسال رزومه با ذکر سوابق و مشخصات فردی الزامی است. به درخواست‌های بدون رزومه پاسخ داده نخواهد شد.

 

ورود اطلاعات برای موارد ستاره دار (*) الزامی است .
مشخصات شخصی

توجه : کاربر گرامی در صورت داشتن فایل رزومه جداگانه لطفا رزومه را با فرمت pdf,jpg,jpeg آپلود کنید.

عنوان شغلی برنامه  Developer
موقیعت مکانی البرز
نوع همکاری

دائم/پروژه 

شرکت خدمات رفاهی لاله در راستای توسعه تیم فنی خود از برنامه نویس با انرژی و باتجربه بصورت حضوری دعوت به همکاری می نماید.این فرصت شغلی مناسب افرادی است که خصوصیات ذیل را در خود می‌بینند:

اطلاعات تکمیلی :

  • حداقل سابقه کاری 3 سال میباشد.
  • تسلط به react.js
  • تسلط بهnext.js
  • تسلط به redux 
  •  مشتقات reduxscss , es6 , antd
  • امکانات و شرایط مالی :

    1- در مجموعه سیستمی در حد نرمال و گرافیک متوسط برای کارهای سبک وجود دارد پس در صورتی که حجم و پردازش بالایی برای طراحی خود نیاز دارید سیستم یا لپ تاپ شخصی خود را به همراه داشته باشید.

    2- در مجموعه سجا شبکه لاله ، انواع قراردادهای تمام وقت و استخدام با پایه حقوق ثابت و معین ، بیمه با کارانه ، قرارداد پیمانی یا پروژه ای مورد به مورد و تسویه با شرایط قرارداد پیمانی وجود دارد انتخاب یکی از این دو روش حین مصاحبه و با توافق مدیر و سرپرست کارگزینی و واحد فناوری و شما صورت میپذیرد.

    3- امتیازات و امکانات منحصر به فردی پس از طی زمان و دوره آزمایشی و تست ، عقد قرارداد همکاری و با توجه به حسن نیت شما در اختیارتان قرارداده خواهد شد ، مشروح امکانات در جلسات مورد بررسی قرارمیگیرد.

    تکمیل فرم استخدام ، ارائه ضمانت نامه معتبر ( چک یا سفته) تکمیل فرم دسترسی و همین طور حضور به موقع در جلسه مصاحبه شروط قرارداد میباشد.

    میزان حقوق ، ونحوه تعامل با شما در جلسات و پس از بررسی نمونه کارها معیین و به صورت حضوری به شما ابلاغ میگردد.

  • ارسال رزومه با ذکر سوابق و  مشخصات فردی الزامی است ، به درخواست های بدون رزومه پاسخ داده نخواهد شد.
ورود اطلاعات برای موارد ستاره دار (*) الزامی است .
مشخصات شخصی

توجه : کاربر گرامی در صورت داشتن فایل رزومه جداگانه لطفا رزومه را با فرمت pdf,jpg,jpeg آپلود کنید.

عنوان شغلی طراح سایت و رابط و تجربه کاربری با فیگما 
موقیعت مکانی البرز ، بعد از پل ترمینال شهید کلانتری 
نوع همکاری

دائم/پروژه مجور ، پیمانی

ما به دنبال یک طراح حرفه‌ای Figma هستیم که به اصول طراحی رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری (UX) و نرم افزار فیگما مسلط باشه و بتونه برای وب‌سایت خدمات رفاهی لاله ، یک طراحی زیبا، مدرن و مینیمال ارائه بده.

نیازمندی‌ها:

  • طراحی صفحات اصلی و فرعی وب‌سایت شامل:

    1. صفحه اصلی (Homepage)

    2.  صفحات عرضه کالا ، خدمات ، محصول و ظاهر پنل مدیریت

  • هماهنگی کامل طراحی با هویت بصری برند (رنگ‌ها، فونت‌ها، فضای طبیعت‌محور)

  • طراحی واکنش‌گرا برای موبایل و دسکتاپ

  • تحویل فایل‌های Figma به‌صورت لایه‌باز و قابل ویرایش

مهارت‌های مورد نیاز:

  • تسلط کامل به نرم‌افزار Figma

  • آشنایی با طراحی UI/UX فروشگاه‌های آنلاین

  • دقت بالا در جزئیات طراحی

  • منعطف ، کنش گرا در کارهای گروی ، هماهنگی 

  • حضور به موقع در مجموعه 

  • داشتن نمونه‌کارهای حرفه‌ای و قابل ارائه

  • رضایت کارفرمایان قبلی

امکانات و شرایط مالی :

1- در مجموعه سیستمی در حد نرمال و گرافیک متوسط برای کارهای سبک وجود دارد پس در صورتی که حجم و پردازش بالایی برای طراحی خود نیاز دارید سیستم یا لپ تاپ شخصی خود را به همراه داشته باشید.

2- در مجموعه سجا شبکه لاله ، انواع قراردادهای تمام وقت و استخدام با پایه حقوق ثابت و معین ، بیمه با کارانه ، قرارداد پیمانی یا پروژه ای مورد به مورد و تسویه با شرایط قرارداد پیمانی وجود دارد انتخاب یکی از این دو روش حین مصاحبه و با توافق مدیر و سرپرست کارگزینی و واحد فناوری و شما صورت میپذیرد.

3- امتیازات و امکانات منحصر به فردی پس از طی زمان و دوره آزمایشی و تست ، عقد قرارداد همکاری و با توجه به حسن نیت شما در اختیازاتنان قرارداده خواهد شد ، مشروح امکانات در جلسات مورد بررسی قرارمیگیرد.

تکمیل فرم استخدام ، ارائه ضمانت نامه معتبر ( چک یا سفته) تکمیل فرم دسترسی و همین طور حضور به موقع در جلسه مصاحبه شروط قرارداد میباشد.

میزان حقوق ، ونحوه تعامل با شما در جلسات و پس از بررسی نمونه کارها معیین و به صورت حضوری به شما ابلاغ میگردد.

 

 

ورود اطلاعات برای موارد ستاره دار (*) الزامی است .
مشخصات شخصی

توجه : کاربر گرامی در صورت داشتن فایل رزومه جداگانه لطفا رزومه را با فرمت pdf,jpg,jpeg آپلود کنید.

عنوان شغل کارگر ( خدمات و پشتیبانی)
موقعیت مکانی کرج
نوع همکاری تمام وقت
حداقل سابقه کار  

اطلاعات تکمیلی :

  • جنسیت : خانم یا آقا
  • سن: از 25 تا ۴۰ سال 
  • وضعیت: دارای سابقه کار مرتبط حداقل 5 سال
  • تخصص: آشنا به هتل داری ، مهمانداری یا سابقه کار در حوزه پذیرایی و تشریفات امتیاز محسوب میشود
  • آشنایی شما با کامپیوتر ، دارا بودن گواهینامه و اشراف کامل بر رانندگی ، اطلاع از آداب تشریفات سازمانی امتیاز محسوب میگردد 
  • تهیه نیازها و تامین خزیدها، پذیرایی به شکل صحیح و پذیرایی نوشیدنی های سرد و گرم
  • پذیرایی از مدیران، کارکنان و مهمانان شرکت با متد روز و ااداب میهمانداری اصیل 
  • نظافت میزها، کمدها، پارتیشن،کف،دیوار و سقف اتاق، تابلوها و شیشه‌های محل کار به صورت دوره ای یا متناوب
  • نظافت سرویس بهداشتی
  •  نظافت راهروها و راه‌پله هایمشاع محل کار
  •  انتقال زباله‌ها و مواد دور ریختنی و غیرقابل مصرف به خارج از مجموعه
  • نظافت و حفاظت از وسایل و لوازم ابدارخانه و نظارت بر نظافت محل کار بصورت روزانه
  • ارسال رزومه با ذکر سوابق و  مشخصات فردی الزامی است ، به درخواست های بدون رزومه پاسخ داده نخواهد شد.
  • حقوق :
  • طبق وزارت کار 
  • ساعت کار:
  •  مجموعه دارای دو شیفت صبح و عصر میباشد ، از 9 الی 17 به صورت رسمی ساعات اضافه کاری به صورت مزایا و اضافه حقوق محاسبه میگردد
  • ارسال رزومه با ذکر سوابق و  مشخصات فردی الزامی است به درخواست های بدون ثبت رزومه پاسخ داده نخواهد شد و ملاحظه نمیگردد

 

 

 

ورود اطلاعات برای موارد ستاره دار (*) الزامی است .
مشخصات شخصی

توجه : کاربر گرامی در صورت داشتن فایل رزومه جداگانه لطفا رزومه را با فرمت pdf,jpg,jpeg آپلود کنید.

عنوان شغل منشی
موقعیت مکانی کرج
نوع همکاری تمام وقت
حداقل سابقه کار دو سال

اطلاعات تکمیلی :

  •  

    اطلاعات تکمیلی :

    •      دارای حداقل 2 سال تجربه کاری
    •      حداقل مدرک کاردانی
    •      تسلط به نرم افزارهای ICDL
    •      آشنایی با کامپیوتر
    •      آشنایی  با نرم افزار حضور و غیاب
    •      آشنایی با سوشال مدایا ها (Instagram و ...)
    •      آشنایی نسبی با زبان انگلیسی
    •      ظاهر آراسته

         پیگیر و دارای پشتکار خوب

    •      مسئولیت پذیر
    •      روحیه کار گروهی
    •      روابط عمومی بالا
    •     پر انرژی و مثبت اندیش
    •      به دور از هرگونه حاشیه
    •      تعهد خدمت

     شرایط عمومی متقاضیان :

    •      ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 8 الی16 و پنجشنبه ها تا 15:00
    •      محیطی آرام و سالم
    •      امکان پیشرفت شغلی
    •      ثبات و تضمین کاری
    •      حقوق ثابت
    •     بیمه
    •      امنیت شغلی بالا
    •     محیطی برای حرفه ای شدن
    • نوع قرارداد: تمام وقت

     

  • ارسال رزومه با ذکر سوابق و  مشخصات فردی الزامی است به درخواست های بدون رزومه پاسخ داده نخواهد شد و ثبت نمیگردد

ورود اطلاعات برای موارد ستاره دار (*) الزامی است .
مشخصات شخصی

توجه : کاربر گرامی در صورت داشتن فایل رزومه جداگانه لطفا رزومه را با فرمت pdf,jpg,jpeg آپلود کنید.

شرایط اختصاصی متقاضی

*دارای حداقل ۵ سابقه کار مرتبط 

*حداقل مدرک تحصیلی کاردانی

*سن تا 40 سال

*آشنایی با کامپیوتر ونرم افزارهای ICDL

*آشنای با فضای مجازی(سوشال مدیا)instagramو.........

*ظاهرآراسته و مسئولیت پذیر

*پیگیر و دارای پشتکار خوب

*روحیه کار گروهی
*روابط عمومی بالا

*به دور از حاشیه

*تعهد و مسئولیت پذیری شما در این حرفه بسیار مهم و‌ در آینده شغلیتان اثر گذار است

           شرایط عمومی 

*ساعت کاری:شنبه و پنج شنبه8الی16و پنج شنبه تا ساعت15

*محیط آرام و سالم

*امکان پیشرفت شغلی

*ثبات و تضمین کاری و امنیت شغلی

*حقوق ثابت اداره کار به علاوه کارانه مناسب نسبت به عملکرد  
*بیمه

*محیطی برای حرفه ای شدن 

*نوع قرارداد تمام وقت

ورود اطلاعات برای موارد ستاره دار (*) الزامی است .
مشخصات شخصی

توجه : کاربر گرامی در صورت داشتن فایل رزومه جداگانه لطفا رزومه را با فرمت pdf,jpg,jpeg آپلود کنید.

 

عنوان شغل خانم یا آقا : فیلم بردار ، ادیتور
موقعیت مکانی کرج
نوع همکاری تمام وقت- پاره وقت پروژه محور
حداقل سابقه کار  3 سال

سجا جهت تکمیل منابع انسانی مورد نیاز خود در اداره کل روابط عمومی و ارتباطات به شرح ذیل از شما هنرمندان دعوت به عمل می آورد 

اطلاعات تکمیلی :

  • جنسیت :آقا یا خانم
  • – تسلط کامل به دوربین DSLR
  • – آشنایی در اجرا و بهره برداری از نرم افزارهای (پریمیر پرو Premiere Pro- افترافکت Effect After)
  • - ارائه ایده و سناریو پردازی و ایده های خلاقانه
  • - آشنایی با قاب بندی تصویر
  • - انجام امور بدون اتلاف وقت
  • - داشتن سیستم کار در هر دو صورت الزامی است، 
  • - حقوق ثابت +بیمه و مزایا (بیمه و مزایای قانونی برای شما در صورت حضور کامل میسر میگردد)
  • ارسال رزومه با ذکر سوابق و  مشخصات فردی الزامی است ، به درخواست های بدون رزومه پاسخ داده نخواهد شد.
  • مزایای شغلی:
  •  بن خرید کالا و خدمات رایگان از مجموعه ملزومات ضروری ، مواد غذایی ، کالای خانگی و خدمات درمانی به طور حمایتی 
  • بیمه و حق بهره برداری از رستوران و کتابخانه و فضاهای رفاهی شرکت 
  • دارا بودن حق بهره برداری از فروشگاه پوشاک و البسه و دریافت خدمات معیشتی برای شما 
  • حقوق :
  • با توجه به سابقه کار و فعالیت متقاضی از حداقل 150.000.000 ریال تا 250.000.000 ریال ماهیانه قابل افزایش
  • ساعت کار:
  •  ۹ الی ۱۷ روزهای عادی پنجشنبه ۹ الی ۱۵ به جز روزهای تعطیل رسمی و پایان هفته 
ورود اطلاعات برای موارد ستاره دار (*) الزامی است .
مشخصات شخصی

توجه : کاربر گرامی در صورت داشتن فایل رزومه جداگانه لطفا رزومه را با فرمت pdf,jpg,jpeg آپلود کنید.

عنوان شغل کارشناس تولید محتوا
موقعیت مکانی کرج ابتدای محمد شهر
نوع همکاری تمام وقت ، پاره وقت
حداقل سابقه کار یک سال

اطلاعات تکمیلی :

  • - توانایی جهت تولید محتوا بر اساس نیاز و تغییرات روزانه شرکت
  • - آشنا با تکنیک‌های مقدمه‌نویسی و تیتر نویسی
  • - توانایی نوشتن مطالب یونیک و بازنویسی مطالب موجود
  • - منظم و وقت شناس با توانایی مدیریت زمان
  • -ارائه نمونه کارهای معتبر
  • - تسلط مناسب به زبان انگلیسی مزیت محسوب میشود .
  • - حقوق ثابت وزارت کار +کارانه+بیمه و مزایا (بیمه و مزایای قانونی برای شما در صورت حضور کامل میسر میگردد)
  • ارسال رزومه با ذکر سوابق و  مشخصات فردی الزامی است ، به درخواست های بدون رزومه پاسخ داده نخواهد شد.
  • مزایای شغلی:
  •  بن خرید کالا و خدمات رایگان از مجموعه ملزومات ضروری ، مواد غذایی ، کالای خانگی و خدمات درمانی به طور حمایتی 
  • بیمه تامبن اجتماعی و سایر مزایای قانونی
  • دارا بودن حق بهره برداری از فروشگاه پوشاک و البسه و دریافت خدمات معیشتی برای شما 
  • حقوق :
  • با توجه به سابقه کار و فعالیت متقاضی ،حقوق ثابت ماهانه متناسب با تجربه و مهارت شما
  • ساعت کار:
  • شنبه تا چهارشنبه  شیفت صبح: 9:00 الی 17:00
ورود اطلاعات برای موارد ستاره دار (*) الزامی است .
مشخصات شخصی

توجه : کاربر گرامی در صورت داشتن فایل رزومه جداگانه لطفا رزومه را با فرمت pdf,jpg,jpeg آپلود کنید.

عنوان شغل خانم یا آقا : طراح ، گرافیست
موقعیت مکانی کرج
نوع همکاری تمام وقت- پاره وقت پروژه محور
حداقل سابقه کار  ۵ سال

سجا جهت تکمیل منابع انسانی مورد نیاز خود در اداره کل روابط عمومی و ارتباطات به شرح ذیل از شما هنرمندان و طراحان گرافیک دعوت به عمل می آورد 

اطلاعات تکمیلی :

  • جنسیت :آقا یا خانم
  • – تسلط کامل در بهره برداری از نرم افزارهای (فتوشاپ Photoshop- ایلوستریتور Illustrator- کورل دراو CorelDraw- ایندیز این InDesign) و طراحی اسلایدر سایت طراحی لوگو ، بنر
  • آشنایی با موارد زیر در جذب و استخدام امتیاز محسوب می گردد:
  • – آشنایی در اجرا و بهره برداری از نرم افزارهای (تری دی مکس 3DMAX- افترافکت Effect After)
  • – تسلط در طراحی و خلاقیت در تمامی امور گرافیک جهت چاپ و سایت
  • - ارائه ایده وخلاقیت تبلیغاتی و ایده های خلاقانه
  • - انجام امور بدون اتلاف وقت
  • - دقت در ارائه به موقع خدمات طراحی از جمله نکات بارز این شغل است
  • - داشتن سیستم کار در هر دو صورت الزامی است، 
  • - حقوق ثابت +بیمه و مزایا (بیمه و مزایای قانونی برای شما در صورت حضور کامل میسر میگردد)
  • ارسال رزومه با ذکر سوابق و  مشخصات فردی الزامی است ، به درخواست های بدون رزومه پاسخ داده نخواهد شد.
  • مزایای شغلی:
  •  بن خرید کالا و خدمات رایگان از مجموعه ملزومات ضروری ، مواد غذایی ، کالای خانگی و خدمات درمانی به طور حمایتی 
  • بیمه و حق بهره برداری از رستوران و کتابخانه و فضاهای رفاهی شرکت 
  • دارا بودن حق بهره برداری از فروشگاه پوشاک و البسه و دریافت خدمات معیشتی برای شما 
  • حقوق :
  • با توجه به سابقه کار و فعالیت متقاضی از حداقل 150.000.000 ریال تا 250.000.000 ریال ماهیانه قابل افزایش
  • ساعت کار:
  •  ۹ الی ۱۷ روزهای عادی پنجشنبه ۹ الی ۱۵ به جز روزهای تعطیل رسمی و پایان هفته 

 

ورود اطلاعات برای موارد ستاره دار (*) الزامی است .
مشخصات شخصی

توجه : کاربر گرامی در صورت داشتن فایل رزومه جداگانه لطفا رزومه را با فرمت pdf,jpg,jpeg آپلود کنید.

عنوان شغل کارشناس امور تسهیلات
موقعیت مکانی کرج
نوع همکاری تمام وقت
حداقل سابقه کار پنج سال

اطلاعات تکمیلی :

  •     حداقل کارشناسی حسابداری، بانکداری ، اقتصاد یا مرتبط با امور بانکی و تسهیلاتی
  •     تسلط به صدور اسناد حسابداری و خزانه
  •     تسلط کامل بر ماهیت حسابها
  •     تسلط کامل بر امور حسابداری خدماتی و بازرگانی
  •     تهیه گزارشات ، اخذ استعلامات حساب متقاضی، بررسی سود و‌زیان پرونده ، تشکیل پرونده مالی خدماتی
  •     آشنایی کامل با رایانه و نرم افزارهای کاربردی
  •     دارای روحیه کار تیمی بالا و منظم و دقیق
  •     تسلط به اکسل در حسابداری و نرم افزار مرتبط مالی
  •     تسلط به برگزاری جلسات و پیگیری امور اداری
  •     توانایی پیگیری جهت وصول مطالبات
  •      توانایی امور مربوط به تنخواه گردان
  •     توانایی مراجعه به بانک و ادارات ذیربط
  •      توانایی ارائه ضمانت معتبر
  • - حقوق ثابت +بیمه و مزایا (بیمه و مزایای قانونی به علاوه درصدی از درآمد پرونده تسهیلاتی )
  • ارسال رزومه با ذکر سوابق و  مشخصات فردی الزامی است ، به درخواست های بدون رزومه پاسخ داده نخواهد شد
  • ایام کار:
  •  شنبه تا پنجشنبه از ساعت تعطیل رسمی تعطیلات محاسبه میگردد

 

ورود اطلاعات برای موارد ستاره دار (*) الزامی است .
مشخصات شخصی

توجه : کاربر گرامی در صورت داشتن فایل رزومه جداگانه لطفا رزومه را با فرمت pdf,jpg,jpeg آپلود کنید.

عنوان شغل  پشتیبان دیجیتال مارکتینگ سایت
موقعیت مکانی  ابتدای جاده محمد شهر
نوع همکاری تمام وقت
حداقل سابقه کار دو سال

 

توانایی های لازم این شغل :

 *فن بیان قوی تسلط به اصول و فنون مذاکره

- مسلط و توانمند در بخش پشتیبانی فروش دیجیتال مارکتینگ

تخصص هایی که در این شغل به کمک شما می آید

  توانایی برقراری ارتباط با متقاضیان را به نحو اصلح داشته باشید.

 بتوانید مفاهیم و اصطلاحات دشوار را با واژه هایی توضیح بدهید که به راحتی قابل درک باشد.

 صبورانه به حرف های مشتری گوش داده و از نگرانی های آنها آگاه شوید.

 مهارت برقرای ارتباط بین فردی را داشته و بتوانید بدون اینکه فردی را ببینید، رابطه مناسبی را برای جذب و عرضه خدمات با وی برقرار کنید.

توانایی رسیدگی به شکایات مشتری را داشته باشید.

درآمدها و‌مزایای این شغل:

- حقوق ثابت+بیمه و مزایای شغلی نیز  (بیمه و مزایای قانونی برای شما برای ساعتهای کاری لحاظ میگردد)+کارانه،تشویقی،پورسانت

 

ساعت کار وشیفت های کاری .

شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 الی 17 پنج شنبه ساعت 9 الی 15

برای ثبت درخواست همکاری با ما لازم است؛ 

رزومه و سوابق و  مشخصات فردی خود را در زیر بارگزاری نموده

فرم زیر را به صورت کامل تکمیل نمائید.

ورود اطلاعات برای موارد ستاره دار (*) الزامی است .
مشخصات شخصی

توجه : کاربر گرامی در صورت داشتن فایل رزومه جداگانه لطفا رزومه را با فرمت pdf,jpg,jpeg آپلود کنید.

عنوان شغل مسئول دفتر و منشی
موقعیت مکانی کرج
نوع همکاری دائم
حداقل سابقه کار  ۵ سال

اطلاعات تکمیلی :

  •      دارای حداقل 5 سال تجربه کاری مرتبط ( سابقه کاری غیر مرتبط لحاظ نمیگردد)
  •      حداقل مدرک کاردانی
  •      تسلط به نرم افزارهای ICDL
  •      آشنایی و تسلط بر کامپیوتر
  •      آشنایی  با نرم افزارها
  •      آشنایی با سوشال مدایا ها (Instagram و ...)
  •      آشنایی نسبی با زبان انگلیسی
  •      ظاهری آراسته
  •      پیگیر و دارای پشتکار خوب
  •      مسئولیت پذیر
  •      روحیه کار گروهی
  •      روابط عمومی بالا
  •     پر انرژی و مثبت اندیش
  •      به دور از هرگونه حاشیه
  •      تعهد خدمت به صورت چک ، سفته

 شرایط عمومی متقاضیان :

  •      ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 17 و پنجشنبه ها تا 15:00 ساعت کاری مسئول حوزه با ( با هماهنگی مقام ارشد میباشد) 
  •      محیطی آرام و سالم
  •      امکان پیشرفت شغلی
  •      ثبات و تضمین کاری
  •      حقوق ثابت
  •     بیمه
  •      امنیت شغلی بالا
  •     محیطی برای حرفه ای شدن
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • حقوق : پایه وزارت به همراه کارانه و مزایای کامل

 

ورود اطلاعات برای موارد ستاره دار (*) الزامی است .
مشخصات شخصی

توجه : کاربر گرامی در صورت داشتن فایل رزومه جداگانه لطفا رزومه را با فرمت pdf,jpg,jpeg آپلود کنید.

عنوان شغل مدیر یا مشاور تبلیغاتی
موقعیت مکانی کرج
نوع همکاری  
حداقل سابقه کار  

اطلاعات تکمیلی :

  • دارای سیستم جهت طراحی ، دوربین جهت عکاسی
  • جنسیت : خانم و آقا  
  • سن : بیشتر از ۲۵ سال کمتر از ۴۵
  • ساعت کار رسمی : 9 الی 17 ،
  • محل کار : دفتر مرکزی شبکه لاله در البرز (کرج، 45متری گلشهر)
  • سابقه طراحی و نمونه کارهای تبلیغاتی الزامیست ، کاربلد بودن در این رشته موجب پیشرفت و ارتقاء جایگاه شغلی میگردد.
  • در این شرکت امکان افزایش نیروهای طراحی وجود دارد لذا برای مدیریت بایست توان مصاحبه ، کنترل و مدیریت نیرو و همین طور مدیریت نیز داشته باشید.
  • سرعت عمل بالا ، مطیع بودن و منطبق بودن برای این شغل الزامیست.
  • ارسال رزومه با ذکر سوابق و  مشخصات فردی الزامی است ، به درخواست های بدون رزومه پاسخ داده نخواهد شد.
  • مزایای شغلی:
  •  بن خرید کالا و خدمات رایگان از مجموعه ملزومات ضروری ، مواد غذایی ، کالای خانگی و خدمات درمانی به طور حمایتی 
  • بیمه و حق بهره برداری از رستوران و کتابخانه و فضاهای رفاهی شرکت 
  • دارا بودن حق بهره برداری از فروشگاه پوشاک و البسه و دریافت خدمات معیشتی برای شما 
  • حقوق :
  • با توجه به سابقه کار و فعالیت متقاضی از حداقل 70.000.000 ریال تا حداکثر 150.000.000 ریال ماهیانه
  • ساعت کار:
  •  مجموعه دارای دو شیفت صبح و عصر میباشد ، از 7 الی 15 و از 15 الی 21 

ارسال رزومه با ذکر سوابق و  مشخصات فردی الزامی است به درخواست های بدون رزومه پاسخ داده نخواهد شد و ثبت نمیگردد

ورود اطلاعات برای موارد ستاره دار (*) الزامی است .
مشخصات شخصی

توجه : کاربر گرامی در صورت داشتن فایل رزومه جداگانه لطفا رزومه را با فرمت pdf,jpg,jpeg آپلود کنید.

عنوان شغل کمک حسابدار
موقعیت مکانی کرج
نوع همکاری تمام وقت
حداقل سابقه کار دو سال

اطلاعات تکمیلی :

  • پیگیر و مسلط به نرم افزارهای حسابداری
  • دارای روحیه کار تیمی
  • تنظیم و انعکاس گزارشات مالی همه روزه
  • ثبت اسناد حسابداری
  •  وارد کردن اطلاعات اسناد حسابداری
  • کنترل اسناد، فاکتورها و صورت حساب مشتریان
  • همگاری با حسابدار در محاسبه حقوق و صدور فیش حقوقی
  • تنظیم دفاتر و ورد اطلاعات در نرم افزار
  • پیگیری و وصول مطالبات و دریافت مدارک متقاضیان
  • ارسال رزومه با ذکر سوابق و  مشخصات فردی الزامی است ، به درخواست های بدون رزومه پاسخ داده نخواهد شد.
  • مزایای شغلی:
  •  بن خرید کالا و خدمات رایگان از مجموعه ملزومات ضروری ، مواد غذایی ، کالای خانگی و خدمات درمانی به طور حمایتی 
  • بیمه و حق بهره برداری از رستوران و کتابخانه و فضاهای رفاهی شرکت 
  • دارا بودن حق بهره برداری از فروشگاه پوشاک و البسه و دریافت خدمات معیشتی برای شما 
  • حقوق :
  • با توجه به سابقه کار و فعالیت متقاضی تعیین میگردد
  • ساعت کار:
  •  مجموعه دارای دو شیفت صبح و عصر میباشد ، از 7 الی 15 و از 15 الی 21 
  • ارسال رزومه با ذکر سوابق و  مشخصات فردی الزامی است به درخواست های بدون رزومه پاسخ داده نخواهد شد و ثبت نمیگردد

ورود اطلاعات برای موارد ستاره دار (*) الزامی است .
مشخصات شخصی

توجه : کاربر گرامی در صورت داشتن فایل رزومه جداگانه لطفا رزومه را با فرمت pdf,jpg,jpeg آپلود کنید.

عنوان شغل بازاریاب حضوری خانم و آقا
موقعیت مکانی کرج
نوع همکاری تمام وقت
حداقل سابقه کار  

اطلاعات تکمیلی :

  •     تسلط به کار با رایانه و نرم افزارهای آفیس، ورد، اکسل و تایپ
  •     مسلط به امور ارتباط  با مشتری
  •     روابط عمومی بالا.صبور ، مسئولیت پذیر ، دارای انضباط کاری
  •     علاقه مند به کار تیمی و توانمندی در ارائه مشاوره فنی به مشتریان
  •     دارای تسلط کامل به فرایندهای فروش و بازاریابی
  •     حداقل دارای 1 سال سابقه کار فروش حضوری و میدانی
  •     اشنا به روش های فروش دیجیتال مارکتینگ ، تله مارکتینگ ، ایمیل مارکتینگ و فروش سرد و گرم
  • حقوق و مزایا و بیمه
  • باقی شرایط به صورت مصاحبه حضوری
  • حقوق ثابت و پورسانت عالی برای افراد متبحر و توانمند محدودیت درامد نداریم
  • فروش ما تضمینی است چون تنها جایی هستیم که خدمات اقساطی ارائه می کنیم
  • بدون ثبت در زیر پاسخی داده نمیشود چون رزومه شما یا توضیحاتتان پس از ثبت قابل دیدن است
ورود اطلاعات برای موارد ستاره دار (*) الزامی است .
مشخصات شخصی

توجه : کاربر گرامی در صورت داشتن فایل رزومه جداگانه لطفا رزومه را با فرمت pdf,jpg,jpeg آپلود کنید.

فراخوان اجرای پروژه:مهلت اعلام و ثبت درخواست ۲۴ ساعت، مبلغ پایه ۵ میلیون تومان

تولید صفحه لندینگ با Laravel/Livewire (سایت ساده)

در صورت تائید و همکاری 150 لندینگ و 1500 صفحه فرعی در دست اقدام میباشد

موضوع: فراخوان برای توسعه‌دهنده باتجربه Laravel/Livewire جهت پیاده‌سازی یک صفحه لندینگ اختصاصی.

ما به دنبال یک توسعه‌دهنده ماهر هستیم که بتواند یک صفحه لندینگ با طراحی اختصاصی را در یک بازه زمانی بسیار کوتاه و فشرده (تکمیل نهایی در 7تا 15 روز کاری) پیاده‌سازی کند.

این پروژه شامل پیاده سازی بخش کاربردی و صفحات لندینگ بر اساس طراحی (UIموجود)بوده و باید با استفاده از Laravel+Livewire اجرا شود .

جزئیات پروژه:

  1. تکنولوژی‌های اصلی: Laravel (بک‌اند/فریم‌ورک) و Livewire 3 (برای مدیریت تعاملات پویا در فرانت‌اند).
  2. ماهیت پروژه: توسعه کامل یک (۱) صفحه لندینگ (Landing Page). تمرکز بر روی نمایش اطلاعات محصول/خدمت و فرم‌های جمع‌آوری لید (Lead Generation) خواهد بود.
  3. وظیفه اصلی: پیاده‌سازی فرانت‌اند بر اساس طرح‌های ارسالی (فایل‌های طراحی UI/UX تحویل داده می‌شود) با استفاده از قدرت Livewire برای تعاملات لحظه‌ای (مانند فرم‌ها، بخش‌های اسلایدر تعاملی و غیره).
  4. مدت زمان اجرا (پایه) : تا 15 روز کاری.
  5. دستمزد (پایه) : ۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان (پنج میلیون تومان) برای تکمیل پروژه در بازه زمانی مشخص شده.

الزامات فنی :

  • تسلط کامل بر Laravel و تجربه عملی در استفاده از Livewire برای ایجاد کامپوننت‌های تعاملی.
  • آشنایی کامل با Tailwind CSS , javaScript , HTML مدیریت استایل‌ها.
  • قابلیت تحویل کد تمیز، مرتب و قابل نگهداری.

نحوه همکاری:

این یک پروژه کوتاه‌مدت است. متقاضیان باید توانایی کامل برای مدیریت زمان و پایبندی به ددلاین زمان اعلام شده را داشته باشند.

اگر تجربه کافی در Livewire دارید و می‌توانید این پروژه را در بازه زمانی اعلام شده نهایی کنید، لطفاً موارد زیر را ارسال فرمایید:

  1. خلاصه‌ای از تجربه شما در پروژه‌های Livewire/Laravel
  2. لینک نمونه کارهای مرتبط (در صورت وجود).
  3.  اعلام قیمت پایین تر از مبلغ پایه.
  4.  اعلام زمان اجرای کامل کمتر از زمان تعیین شده.
  5. ملاک انتخاب مجری کیفیت کار بالا ، قیمت پایین تر و زمان اجرا و همکاری بهینه تر از میزان تعیین شده خواهد بود .
  6. ( درصد پایین تر از مبلغ پیشنهادی را یادداشت نمائید) 
  7. میزان زمان کمتر از 15 روز را یادداشت نمائید.
  8. پیشنهادات  و شرح فعالیت و سابقه خود را در کادر  توضیحات کاملا شرح داده و اعلام نمائید.

 

ورود اطلاعات برای موارد ستاره دار (*) الزامی است .
مشخصات شخصی

توجه : کاربر گرامی در صورت داشتن فایل رزومه جداگانه لطفا رزومه را با فرمت pdf,jpg,jpeg آپلود کنید.

 
عنوان شغل برنامه نویس لاراول
موقعیت مکانی کرج
نوع همکاری تمام وقت
حداقل سابقه کار  

شرکت خدمات رفاهی لاله در راستای توسعه تیم فنی خود از برنامه نویس با انرژی و باتجربه بصورت غیر  حضوری (دور کاری )دعوت به همکاری می نماید.این فرصت شغلی مناسب افرادی است که خصوصیات ذیل را در خود می‌بینند:

اطلاعات تکمیلی :

  •  مشخصات فنی پروژه Laravel-livewire
  • تسلط بر مفاهیم شی گرایی
  • تسلط بر فریم‌ورک لاراول
  • آشنایی عمومی با مفاهیم و ابزار‌های توسعه وب(Html , css , js)
  • توانایی تحلیل، پیاده‌سازی و بهینه‌سازی دیتابیس MySQL 
  • برنامه‌نویسی وب‌سرویس (RESTful API)
  • آشنایی با react.js  و vue.js مزیت محسوب می شود.
  • تسلط بر زبان برنامه نویسی PHP
  • داشتن سیستم مناسب برای خود 
  •  
  • ارسال رزومه با ذکر سوابق و  مشخصات فردی الزامی است به درخواست های بدون رزومه پاسخ داده نخواهد شد و ثبت نمیگردد

ورود اطلاعات برای موارد ستاره دار (*) الزامی است .
مشخصات شخصی

توجه : کاربر گرامی در صورت داشتن فایل رزومه جداگانه لطفا رزومه را با فرمت pdf,jpg,jpeg آپلود کنید.

عنوان شغل کارشناس فروش تلفنی(مرکز تماس) و پشتیبان آنلاین
موقعیت مکانی  سراسر کشور به صورت دورکاری
نوع همکاری تمام وقت و ثابت  
حداقل سابقه کار یک سال

توانایی های لازم این شغل :

  • مسلط به فرایند های فروش و بازاریابی تلفنی
  •  آشنا به تبلیغات فضای مجازی
  •  فن بیان قوی تسلط به اصول و فنون مذاکره
  • علاقه مند به فروش و یادگیری آن
  • - مسلط و توانمند در فروش و بازاریابی تلفنی و دیجیتال مارکتینگ
  • تخصص هایی که در این شغل به کمک شما می آید
  •   توانایی برقراری ارتباط با متقاضیان را به نحو اصلح داشته باشید.
  •  بتوانید مفاهیم و اصطلاحات دشوار را با واژه هایی توضیح بدهید که به راحتی قابل درک باشد.
  •  صبورانه به حرف های مشتری گوش داده و از نگرانی های آنها آگاه شوید.
  •  مهارت برقرای ارتباط بین فردی را داشته و بتوانید بدون اینکه فردی را ببینید، رابطه مناسبی را برای جذب و عرضه خدمات با وی برقرار کنید.
  • با مشتری همدل باشید و بتوانید او را ترغیب به خرید کرده و در نهایت به یک خریدار وفادار تبدیل کنید
  • درآمدها و‌مزایای این شغل:
  • - حقوق ثابت+بیمه و مزایای شغلی نیز  (بیمه و مزایای قانونی برای شما لحاظ میگردد)
  • آموزشهای مناسبی توسط فایل های ویدئویی ، صوتی و حتی تحت نظر مدیران ارشد به صورت تلفنی طی یک الی دو هفته  
  • صورت میگیرد.
  • در صورت تایید شما تمام طول آموزش به علاوه مدت ضرورت به عنوان روزهای کاری دارای حقوق ماه نخست محاسبه
  • میگردد.
  • تائید شما پس از بررسی عملکردتان و بازده موئثری که نسبت به مشتریان خواهید داشت مشخص میگردد.
  • ساعت کار 
  • ساعت کار بصورت منعطف با توافق مدیر 
  • برای ثبت درخواست همکاری با ما لازم است؛ 
  • رزومه و سوابق و  مشخصات فردی خود را در زیر بارگزاری کنید
  • فرم زیر را به صورت کامل تکمیل نمائید.

 

ورود اطلاعات برای موارد ستاره دار (*) الزامی است .
مشخصات شخصی

توجه : کاربر گرامی در صورت داشتن فایل رزومه جداگانه لطفا رزومه را با فرمت pdf,jpg,jpeg آپلود کنید.

عنوان شغل React Developer - برنامه نویس
موقعیت مکانی سراسر کشور و به صورت دورکاری
نوع همکاری دائم/پروژه ‌ای/ ساعتی
حداقل سابقه کار ۳ سال

 

اعطاء پروژه برنامه نویسی یا بر مبنای قرارداد ساعتی یا پیمان انجام کامل امور به صورت دائم و پاره وقت و در صورت توانمندی و جدیت و‌پشتکار استخدام دائم ،  برنامه نویس زبان react.js به صورت حضوری یا دورکاری در صورت رضایتمندی از نحوه و زمان اجرای کار تعداد پروژه های بیشتریاعطا گردیده و امکان استخدام رسمی نیز وجود دارداطلاعات تکمیلی :دارای تجربه و سابقه مفیدمسلط به react.jsمسلط بهnext.jsمسلط به redux و مشتقات reduxscss , es6 , antd

  • - داشتن سیستم کار در هر دو صورت الزامی است، دوربین معمولی یا حرفه ای و تجهیزات و نرم افزار های عکسی و طراحی مورد نیاز را باید داشته باشید
  • - حقوق ثابت +بیمه و مزایا (بیمه و مزایای قانونی برای شما در صورت حضور کامل میسر میگردد)
  • ارسال رزومه با ذکر سوابق و  مشخصات فردی الزامی است ، به درخواست های بدون رزومه پاسخ داده نخواهد شد.
  • مزایای شغلی:
  •  بن خرید کالا و خدمات رایگان از مجموعه ملزومات ضروری ، مواد غذایی ، کالای خانگی و خدمات درمانی به طور حمایتی 
  • بیمه و حق بهره برداری از رستوران و کتابخانه و فضاهای رفاهی شرکت 
  • دارا بودن حق بهره برداری از فروشگاه پوشاک و البسه و دریافت خدمات معیشتی برای شما 
  • حقوق :
  • با توجه به سابقه کار و فعالیت متقاضی از حداقل 70.000.000 ریال تا حداکثر 150.000.000 ریال ماهیانه
  • ساعت کار:
  •  مجموعه دارای دو شیفت صبح و عصر میباشد ، از ۹ الی ۱۷ و از ۱۷ الی ۲۲ 
ورود اطلاعات برای موارد ستاره دار (*) الزامی است .
مشخصات شخصی

توجه : کاربر گرامی در صورت داشتن فایل رزومه جداگانه لطفا رزومه را با فرمت pdf,jpg,jpeg آپلود کنید.

logo-samandehi