خدمات نقاشی ساختمان در 7 منطقه مشهد

11 آبان ، 1402

نقاشی ساختمان در 7 منطقه مشهد

 قدرت رنگ در دکوراسیون منزل :ببینید چه چیزی در اشیاء مورد علاقه تان میتواند شمارا به وجد اورد مثلا ترکیب رنگ ها یا اثر نور بر یک بافت خاص (مثل نوری که  از شیشه های رنگی به دیوار سفید خانه میتابد) یا رنگی در کنار رنگ متضادش یا هارمونی رنگ ها بایکدیگر تنها با نگاه کردن و دوباره نگاه کردن است که میتوانید به رنگ ها نقش انها در روحیه و درنتیجه در زندگیتان پی ببرید.

 

تاثیر رنگ انقدر شخصی است  که رنگی که در نگاه بعضی  ارغوانیست از نظر دیگری ممکن است ابی تیره باشد. رنگ همینقدر بر نقطه نظرات ما تاثیر میگذارد حتی اگر خود متوجه این تاثیر نشویم.

رنگی که شما در دکوراسیون خانه خود استفاده میکنید تاثیر عمیقی بر دریافت انرژی شما از محیط دارد بنابراین پیش از انتخاب رنگ مناسب بایدهم سلیقه خود وهم کاربرد محیط رابشناسید مثلا اتاق خواب باید ارامش دهنده باشد و اتاق پذیرایی جذاب و پرانرژی.بهتر است در اغاز رنگ هارا خوب بشناسید و بدانید چه نقشی بر روح جسم و زندگی ما دارد..

حال اگر میخواهید تاثیر بعضی رنگ ها راروی خود بدانید تا پایان این مقاله همراه لاله  باشید.

رنگ های روشن محیط را باز تر میکنند و ان را بزرگ تر جلوه میدهند اما رنگ های تیره محیط تان را گرم تر کرده و در عین حال باعث میشود که کوچک تر بنظر رسد.

رنگ ابی :جزو رنگ های اصلی است که برایتان فضایی ارام ایجاد میکند که برای استراحت یا مدیتیشن مناسب است میتواند باعث کاهش فشار خون و ضربان قلب نیز شود پس بهترین انتخاب برای دکوراسیون اتاق خواب شماست . اما اگر  ابی را در دکوراسیون اشپزخانه مثل دیوار ها یا ظروف خود میخواهید بکارگیرید توجه کنید که  ابی اشتها را کم کرده و سبب کاهش وزن میشود

این رنگ معمولا مفاهیم اعتماد وفاداری صداقت حقیقت و بهشت را منتقل میکند

 

رنگ سبز: رنگ طبیعت است و استفاده از ان در دکوراسیون داخلی احساس خوشایند و لذت بخش  طبیعت را به شما منتقل میکند. این رنگ نیز رنگ ارامش و امنیت است  . سمبل رشد هارمونی  شادابی  است میتواند برای هر مکانی در خانه مناسب باشد بهتر است از انواع تیره و روشن رنگ سبز در فضای داخلی منزل استفاده کنید. از گل گیاهان گرفته تا کوسن یا پرده سبز

میتوانید ان را با رنگ های دیگر هم ترکیب کنید چرا که سبز بهترین همنشین  با بسیاری از رنگ هاست.

 

رنگ قرمز:رنگ هیجان و شادیست نسان هارا به یکدیگر نزدیک میکند . اشتهارا افزایش داده و برای اشپزخانه رنگ مناسبی است  بهرگیری از قرمز  در اتاق پذیرایی میتواند شمارا فردی برونگرا نشان دهد .

 

رنگ زرد : سمبل انرژی نشاط هوش است  میتوانید از زرد در دکوراسیون منزل خود استفاده کنید تا فضایی روشن و دلباز به شما هدیه دهد. اثر رنگ زرد با توجه به کمرنگ بودن یا پر رنگ بودن ان میتواند تغییر کند . حال اگر تمایل به زرد کردن دیوار های خود ندارید  میتوانید ا ز وسایل زرد برای جذاب کردن منزل خود استفاده کنید مثلا استفاده از زرد در کابینت ها  ظروف اشپزخانه یا راهروی وردی منزل  میتواند شگفت انگیز باشد و مهمانان را در همان اغاز ورود شیفته خود کند .

 

رنگ بنفش :رنگ اشرافیست !چراکه در طول تاریخ نماد قدرت و تجمل بوده پس اگربدنبال فضایی مجلل و لوکس در دکوراسیون خانه اتان هستید  بنفش مناسب ترین گزینه است اگر  همراه با رگه های ابی باشد  فضای ارام و راز الود ایجاد میکند اما اگر رگه های قرمز داشته باشد جلب توجه بیشتری میکند .

 

رنگ قهوای:قهوه ای ترکیب چند رنگ است  و رنگی خنثی به حساب می اید  این رنگ در طبیعت زیاد دیده میشود پس میتواند انتقال دهنده حس امنیت نیز باشد  استفاده از این رنگ در دکوراسیون داخلی منزل خود میتواند حس گرما و اشتیاق را به شما منتقل کند  مبلمان یا کفپوش قهوای  مورد علاقه ی بساری از افراد است.

 

رنگ سفید:معمولا از رنگ سفید برای بازتر و ارام تر نشان دادن فضا استفاده میکندد اگر از رنگ سفید برای دیوار  ها استفاده کنید  باعث میشود که ارتفاع اتاق از ان چه که هست بزرگ تر بنظر رسد

 

رنگ سیاه:ظاهری زیبا و جسورانه میبخشد  اگر هوشمندان ازین رنگ در دکوراسیون منزل خود استفاده کنید به رنگ دلخواه خود خواهید رسید

 

نکاتی که در مورد رنگ های مختلف بیان شد برای راهنمایی شما در انتخاب رنگ یا ترکیب مناسب  در دکوراسیون منزل  یا محل کارتان بوده تصمیم نهایی با شماست این شمایید که باید بر اساس سلیقه  و روحیه شخصی خود رنگ دلخواهتان  را انتخاب کنید .

 

 

logo-samandehi