شبکه خدمات رفاهی ، درمانی و اقساطی لاله
برای تکمیل فرایند ثبت نام اینجا کلیک کنید

**بسم الله الرحمن الرحیم** 

 

**آگهی شماره: 68-24-939  کد سامانه سجا: monaghese3 نوبت ششم در سال 1404**

مهلت شرکت  :  از تاریخ 1404/08/04 لغایت 1404/08/8 

مجوز / پروانه : سامانه عرضه انواع کالا و خدمات در بستر فضای مجازی حوزه سلامت کد ایسیک: 749829/5

مرجع صادر کننده مجوز: دبیرخانه هیات عالی نظارت بر سازمان ‌های صنفی کشور

محل مناقصه و پاسخ دهی : سامانه جامع تامین نیازهای شرکت جانبازان آینده ساز ، از طریق پرونده الکترونیکی و ابلاغ پیامکی

**موضوع قرارداد : **

1- عقد قرارداد مرابحه ،( اعطاء سامانه شاهین به مراکز درمانی جهت مدیریت امور مراجعین و پرداخت هزینه  خدمات درمانی به حساب مرکز/پزشک/درمانگاه  و اعطاء اعتبار الکترونیکی به مراجعین و بیماران و پرداخت طی اقساط بدون ضامن و حتی بدون چک طبق آئین نامه های اجرایی قوانین مرابحه) با هزینه 5.000.000.000 ریال . شرایط اقساطی 50% نقد الباقی اقساط ماهیانه)

2- اعطاء سامانه کامل شاهین و مطب دیجیتال ، برای یکسال ( امکان اقساط بندی و ارائه خدمات به بیماران و جذب حداکثری بیمار) با مبلغ 2.250.000.000 ریال ( اقساطی 50% نقد الباقی اقساط)

3- اشتراک مرکز درمانی ( اخذ سهمیه همکاری با لاله و معرفی بیماران در منطقه از سوی لاله) دریافت سامانه شاهین با هزینه 558.000.000 ریال ماهیانه 3 میلیون تومان هزینه آبونمان

**شرایط عمومی همکاری با سجا:**

1-دارا بودن پروانه مطب / درمانگاه معتبر و پزشکان دارای پروانه از معاونت درمان- تجربه و مهارت کافی- معرفی مسئول فنی- یا پزشک مطب جهت پذیرش تعهدات فنی

2- دارا بودن 2 نفر نیروی مرکز تماس مسلط به ثبت درخواست ها و آشنا به CRM وتهیه سامانه شاهین

3- دارا بودن یک تا دو نفر مدیر داخلی(کانتر) سوپر وایزر یا نیروی دارای تجربه و آگاهی در طول روز (صبح و عصر ) جهت ثبت رویداد ها در سامانه CRM

3- فعالیت حداکثری مرکز در روز های تعطیل و غیر تعطیل

4- ارئه نرخ های مبتنی بر واقعیت بهای تمام شده و تعرفه های متداول ( اختلاف نرخ اعلامی خدمات به سجا با پایه عادی مرکز درصدی معقول باشد)

5- دارابودن مکان مناسب ، بهداشت بالا، تجهیزات روز ، روابط عمومی بالا، نصب علائم تجاری و بنر و استند و طراحی داخلی برخی از نقاط مرکز با برند بوک تعیینی از سوی سجا

   **فرآیند  ثبت نام و عقد قرارداد:**

 شرکت کنندگان پس از مطالعه شرایط در صورت نیاز به مشاوره و ارتباط با کارشناس سوالات را مرتفع نموده و با تکمیل فرایند نام نویسی در مرحله اول مناقصه شرکت می نمایند.

میزان هزینه نام نویسی و تشکیل پرونده و سایر هزینه‌های قراردادی به شرح ذیل دریافت می‌شود :

پرداخت 10 میلیون تومان هزینه ثبت نام و آغاز تشکیل پرونده

پرداخت مابقی هزینه ها تا مهلت تعیینی یا با هماهنگی واحد بازرگانی( امکان تقسیط  در دو روش اول )

بازگشت نیمی از این هزینه به واسطه صدور مجوز تشکیل پرونده برای مراکز از هر بیمار مبلغ 250 هزار تومان دریافت می نمائید.

**چرا پلتفرم لاله مورد استقبال همگانی است و سالها رتبه برتر رضایتمندی بین مراجعین میباشد **

*  پلتفرم لاله برند تجاری سامانه جامع سجا با شناسایی متخصصان، پزشکان و جراحان پرتلاش و با انگیزه که خدمات با کیفیت و حتی بالاتر از سطح استاندارد را دلسوزانه ارائه می دهند در اجرای خدمات درمانی دخالتی ننموده لیکن با بررسی نوع عملکرد ، دسترسی لحظه به لحظه بیمار به پرونده و شناسنامه درمانی خود و نظارت اول مراجعه کننده و سپس ناظرین بر اجرای صحیح خدمات درمانی با بهره گیری از دانش فنی و حضور کادر متخصصین مدعو موجبات کاهش شکایات و از بین بردن تناقضات به علت اشتباهات پزشکی گر‌دیده و دارا بودن تنها سامانه مجهز به آخرین تکنولوژی های بهره مند از دانش بومی مهندسین نرم افزار و هوش مصنوعی به افزایش دقت کادر درمان ، راحتی نوبت دهی ، عدم تداخل و بی نظمی و همینطور عدم اشتباهات پزشکی گر‌دیده که با مراجعه به نماد اعتماد مندرج در ذیل صفحه طی سالهای متوالی علی رقم بالاترین تعداد تحت پوششین حتی مورد اقل شکایت را به صفر رسانده است.
* حل مشکلات اقتصادی بیماران از ابتدا مورد خرسندی و عدم ناراحتی به واسطه مشکلات مالی موجب آرامش خاطر مراجعین و کاهش استرس های  خدمات دهندگان شده و گیرندگان خدمات با توجه به پرداخت اقساطی بدون بهره با همان تعرفه عادی مراکز اینک رضایتمندی خود را همواره اعلام نموده و تعداد قابل توجه خدمات درمانی خلاف سایر روش های موجود نه تنها کاسته نشده بلکه رو به افزایش میباشد.

**مدارک مورد نیاز برای عقد قرارداد:**

1- پرداخت هزینه تشکیل پرونده.

2- بارگزاری مدارک

امکانات و امتیازات سامانه شاهین:

ثبت درخواست : کد پیامکی، اتصال سوشیال مدیا، ثبت درخواست از طریق سایت ، ثبت درخواست تلفنی  

نوبت دهی مشاوره

نوبت دهی حضوری و درمان

مدیریت خریدهای نقد و اقساط 

معاینه و اعلام هزینه آنلاین

انبار ، ثبت فاکتورها، ثبت رویدادهای مالی و تراکنش ها، مدیریت منابع انسانی ، تسهیم درآمد پزشکان

امکان توسعه سایت و...

3.  ارائه ضمانت معتبر چک یا سفته.

4- ارائه مدارک معتبر مراکز درمانی /پروانه تاسیس /پروانه طبابت موسس و مسئول فنی /کارت نظام پزشکی معتبر .

** توضیحات و راهنمایی تلفنی:**

*  برای راهنمایی بیشتر با شماره - 02191095745  داخلی 4 تماس حاصل نمائید.

**نحوه ثبت نام و ارائه مدارک :**

1.  ابتدا به قسمت ورود مراجعه کنید.
2.  پس از تائید تیک تکمیل فرایند، به مرحله بعد منتقل خواهید شد.
3.  در مرحله بعد، هزینه ثبت نام طبق مجوزات و پروانه مربوطه که زیر همین سایت بارگزاری شده و قانونا جهت شرکت در مناقصه از طریق فاکتور رسمی پرداخت نموده و  برای شروع فرآیند اعلام آمادگی و حضور در مناقصه، بررسی مدارک و صحت اعتبار سنجی مرکز ، مدیران و پزشکان بررسی تعرفه‌ها و مراجعه به مرکز و بازدید از امکانات توسط کارشناسان اداره کل بهداشت و درمان سجا منتظر برقراری ارتباط با اداره کل بهداشت و درمان باشید.

**لینک های مرتبط:**

لینک مطالعه اطلاعات راجع به اخذ مجوز مطب درمانگاه مرکز درمانی دیجیتال :  اینجا کلیک کنید

لینک صفحه همکاری با ما جهت پیشنهاد سرمایه گذاری شما در سایر خدمات حوزه سلامت یا عرضه کالای پزشکی : اینجا کلیک کنید 

شماره تماس واحد حقوقی و امور قراردادها جهت بررسی بیشتر : 09120934070 - 02191095745 داخلی 4

**جدول تعرفه**

به صورت یک فایل اکسل پیوست شود فایل را در زیر این متن دریافت و پس از تکمیل روند ثبت نام در فرم مربوطه با تصاویر و معرفی مرکز بارگزاری نمائید :

 

 

 

   

   

تصاویر