**بسم الله الرحمن الرحیم**
**آگهی مناقصه شماره: 67-24-939 کد سامانه سجا: monaghese3 نوبت چهارم سال 1404**
مهلت شرکت : از تاریخ : 1404/06/11 لغایت 1404/06/15 غیر قابل تمدید
مجوز / پروانه : سامانه عرضه انواع کالا و خدمات در بستر فضای مجازی حوزه سلامت کد ایسیک: 749829/5
مرجع صادر کننده مجوز: دبیرخانه هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور
شهرهای اولویت: خوزستان ، آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی، اصفهان ، فارس
موضوع مناقصه: دریافت نرخ بهای تمام شده خدمات دهندگان جهت عقد قرارداد اعطاء اعتبار تسهیلاتی به بیماران و مراجعین مراکز درمانی و در صورت توافق خرید خدمت از 5 الی 12 میلیارد تومان سالیانه برای اعضاء سجا
هزینه مواد اولیه+دستمزد+هندلینگ+سود عرفی مراکز درمانی(مطبها و درمانگاه ها به جز بیمارستان) که از سوی مراکز اعلام گردیده و عرضه به بیماران مراکز به صورت اعتبار بدون سود و ربا باز پرداخت از 3 الی 48 ماه در طرح های متنوع مالی و در صورت دارا بودن شرایط لازم و ایفاء تعهدات از سوی مرکز خرید حداقل 50 الی 250 میلیارد ریال خدمت درمانی برای عرضه به تحت پوششین سجا با نرخ مطابق با قوانین جاریه کشور
خرید خدمات در حوزه سلامت، پزشکی،درمانی ، درمانگاهی ، جراحی های تخصصی ، دندانپزشکی به جز خدمات بستری بیمارستانها و اعطاء تسهیلات به مراجعین و خدمات گیرندگان مراکز خدمات درمانی تائید شده از سوی سجا**
1. ** خرید خدمات از پزشکان و متخصصین جراحی های زیبایی:** شامل جراحی های زیبایی صورت و اندام ها، جراحی های زیبایی و درمانی بینی (رینوپلاستی)، بلفاروپلاستی، و جراحی های پلاستیک و موارد مرتبط طبق مجوز خدمات دهنده.
2. **جراحی های عمومی و تخصصی:** شامل جراحی های داخلی، جراحی های کانسر، جراحی های گوش و حلق و بینی، ارتوپدی، پوست، جراحی های مفاصل، مغز و اعصاب، قلب ، چشم مطابق با مجوزات خدمات دهنده.
3. **دندانپزشکی عمومی و تخصصی:** شامل خدمات عمومی و تخصصی دندانپزشکی و جراحی فک و صورت، ایمپلنتولوژی، فلوشیپ های مختلف دندانپزشکی، پریو ، ارتودنسی و خدمات زیبایی دندانپزشکی.
4. **خدمات پزشکی بالینی :** شامل خدمات تشخیص، معالجه، و طی روند و درمان بیماری های مربوط به غدد، جراحی غدد، و سایر خدمات پزشکی که علاقه مندان میتوانند پیش از شرکت در مناقصه جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره مربوطه تماس حاصل نمایند .
5. عقد قرارداد با درمانگاههای عمومی منوط به تایئد مسئول فنی در هر بخش نیز میباشد.
**شرایط همکاری با سجا:**
**اولویت با اعلام نرخ بهای تمام شده شفاف ، صادقانه در اعلام هزینه مواد اولیه+دستمزد+هندلینگ+سود عرفی مراکز درمانی(مطبها و درمانگاه ها به جز بیمارستان) پزشکان و جراحان مجرب دارای مطب / درمانگاه های تخصصی و عمومی / مراکز معتبر و دارای پروانه و مجوز از معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهر یا شهرستان مربوطه که دارای سابقه ، تجربه و مهارت کافی بوده یا امتیازات لازم جهت مراجعه و پذیرش بیماران در سطح و تعداد مورد توافق میباشد .
فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران ، مدریان درمانگاهها و خدمات سلامت و تجهیز کنندگان مراکز با معرفی و اعلام مسئول فنی ، پزشک مطب و مورد تائید سازمان نظام پزشکی یا معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی میتوانند به عنوان ذینفع قرارداد بدون دخالت در امر پزشکی در این مناقصه شرکت نمایند.
شیوه پرداخت و تعیین نرخ تعرفه .
**پرداخت خدمات درمانی خریداری شده به صورت نقدی بوده که برای کمک به وضعیت اقتصادی مراکز و ارتقاء وضعیت خدمت رسانی به مراجعین تعیین گردیده ا ست :**
** در صورت رعایت نرخ فاصله بهای تمام شده خدمات و قیمت مصرف کننده در جدول تجهیز منابع اداره کل مالی و اعتبارات سجا که بهینه اعلام گردد با وضعیت تورم سالیانه ، هزینه های عملیاتی تسهیلات و سود موئثر سهامداران صندوق سجا باشد به صورت پیش پرداخت پیش از آغاز درمان متقاضیان واریز گردد.
** در صورت عدم تمایز مشخص و اعلام نرخ بهای تمام شده برابر با نرخ هزینه تجهیز منابع ( نرخ معمولی و غیر رقابتی) بهای خدمات ارائه شده ( هر میزان خدمت صورت گرفته) ماهیانه به مناقصه گر پرداخت میگردد.
**فرآیند ثبت نام و عقد قرارداد:**
** فرآیند ثبت نام:** شرکت کنندگان پس از مطالعه شرایط در صورت نیاز به مشاوره و ارتباط با کارشناس سوالات را مرتفع نموده و با تکمیل فرایند نام نویسی در مرحله اول مناقصه شرکت می نمایند.
دلیل و میزان هزینه نام نویسی و تشکیل پرونده و سایر هزینه های قراردادی: 880.000.000 ریال ( هشتاد و هشت میلیون تومان) در مرحله نخست زمان نام نویسی هزینه ای مشتمل بر پرداخت هزینه عضویت ، تشکیل پرونده ، بررسی مدارک از مناقصه گر به مبلغ 80.000.000 ریال ( هشت میلیون تومان) دریافت شده که متوسط آن مبیعی دال بر جدیت مناقصه گر و همکاری شرکت کننده جهت تنظیم و ارائه مدارک خود برای قرارداد را حکایت می نماید در صورت تائید و عقد قرارداد اگر خرید خدمت سجا به ارزش 50 الی 250 میلیارد ریال به صورت خرید قطعی توافق گردد 10% هزینه ارزش قرارداد میبایست پرداخت گردد در صورتی که سجا خریدی برای اعضاء و تحت پوششین خود نداشته باشد و فقط به بیماران و مراجعین شما به نرخ بهای تمام شده و مصرف کننده مورد توافق با شما تسهیلات ارائه دهد صرفاً 800.000.000 ریال معادل 80.000.000 تومان پرداخت می نماید ، لازم به ذکر است طبق فاکتور رسمی صادره به حساب سازمان امور مالیاتی هزینه مالیات نیز به میزان ده درصد هزینه فوق واریز میگردد که سند آن صادر شده و در ذیل فاکتور رسمی به استحضار مناقصه گر عزیز رسیده است .
سایر هزینه های قراردادی برای چیست ( 10% کل ارزش قرارداد): مناقصه گر پس از تشکیل پرونده هزینه ای دیگر پرداخت نمی نماید مگر آنکه با توافق با سجا مقرر شود برای اعضاء تحت پوشش سجا نیز خرید خدمات درمانی آن هم به صورت تضمینی خرید گردد ، سجا با توجه به تعداد عضویتها و تحت پوششین خود در سراسر کشور طبق مجوزات مندرج در ذیل این صفحه امکان تامین ، خرید یا تولید خدمات مورد نیاز اعضاء خود را دارد بدینوسیله از مناقصه گران عزیز برای خدمت رسانی به اعضاء تحت پوشش به شکل خرید قطعی دعوت به همکاری می نماید لازمه این امر توافق در ابعاد قرارداد ، تصویب بهای تمام شده مصرف کننده و اعلام مناقصه گر در امکان خدمت رسانی به بیماران مراجع میباشد ، در این خصوص میزان 10% کل هزینه خرید قطعی سجا به عنوان مال الصلح از خدمات دهنده (مناقصه گر) دریافت میگردد ، مناقصه گران عزیزی که نیاز به مراجعه بیماران تحت پوشش و اعضاء سجا ندارند یا امکان پرداخت این مبلغ را ندارند دلیلی بر پرداخت این هزینه وجود ندارد و سجا نیز خرید قطعی انجام نمی دهد ، منتهی در صورت نایز به خرید قطعی سجا و عدم توان پرداخت این هزینه امکان توافق با سجا برای نحوه پرداخت بخشی از این هزینه ها به صورت نقد ومابقی به صورت اقساط یا تهاتر وجود دارد.
سایر تعهدات قراردادی : مراکز خدمات درمانی و مناقصه گرانی که جز هزینه تشکیل پرونده هزینه ای بابت خرید قطعی سجا و مال الصلح پرداخت ننموده اند ، سایر تعهداتشان پار بر جا بوده و ارائه مدارک معتبر و پروانه خدمات درمانی ، تعهد ارائه سند تجاری برای حسن اقدامات اعلام شده ، عدم حضور بلاتوجیح یا غیبت غیر موجه ، عدم پاسخگویی به نیاز ها و خدمات درمانی ارائه شده و سایر تعهدات فنی ، بهداشتی و قانونی خود را داشته و متعهد به اطلاع رسانی و آگاهی به منطقه جغرافیایی مشخص شده در قرارداد جهت امکان پرداخت اقساطی بدون سود و ربا با یک سفته را به مردم عزیز دارند. در خصوص مراکز درمانی و مناقصه گرانی که هزینه 10% مال الصلح به ارزش قرارداد را پرداخت نموده اند ، سجا متعهد به اعزام تحت پوششین خود و خرید مبلغ قرارداد یاد شده در کل طی مدت زمان قرارداد میباشد ، کما اینکه مراکز درمانی امکان اطلاع رسانی و استفاده از این ظرفیت را برای بیماران خود را نیز دارند.
**چرا پلتفرم لاله مورد استقبال همگانی و سالها رتبه برتر رضایتمندی بین مراجعین بوده است **
* پلتفرم لاله برند تجاری سجا با شناسایی متخصصان، پزشکان و جراحان پرتلاش و با انگیزه که خدمات با کیفیت و حتی بالاتر از سطح استاندارد را دلسوزانه ارائه می دهند در اجرای خدمات درمانی دخالتی ننموده لیکن با بررسی نوع عملکرد ، دسترسی لحظه به لحظه بیمار به پرونده و شناسنامه درمانی خود و نظارت اول مراجعه کننده و سپس ناظرین بر اجرای صحیح خدمات درمانی با بهره گیری از دانش فنی و حضور کادر متخصصین مدعو موجبات کاهش شکایات و از بین بردن تناقضات به علت اشتباهات پزشکی گردیده و دارا بودن تنها سامانه مجهز به آخرین تکنولوژی های بهره مند از دانش بومی مهندسین نرم افزار و هوش مصنوعی به افزایش دقت کادر درمان ، راحتی نوبت دهی ، عدم تداخل و بی نظمی و همینطور عدم اشتباهات پزشکی گردیده که با مراجعه به نماد اعتماد مندرج در ذیل صفحه طی سالهای متوالی علی رقم بالاترین تعداد تحت پوششین حتی مورد اقل شکایت را به صفر رسانده است.
* حل مشکلات اقتصادی بیماران از ابتدا مورد خرسندی و عدم ناراحتی به واسطه مشکلات مالی موجب آرامش خاطر مراجعین و کاهش استرس های خدمات دهندگان شده و گیرندگان خدمات با توجه به پرداخت اقساطی بدون بهره با همان تعرفه عادی مراکز اینک رضایتمندی خود را همواره اعلام نموده و تعداد قابل توجه خدمات درمانی خلاف سایر روش های موجود نه تنها کاسته نشده بلکه رو به افزایش میباشد.
**مدارک مورد نیاز برای عقد قرارداد:**
1. پرداخت هزینه تشکیل پرونده به مبلغ 88.000.000 ریال برای ثبت نام ، تشکیل پرونده ، بررسی مدارک ، بازدید و فرصت و اطلاع رسانی صرف شده ، در صورت تائید و قرارداد اعطاء وام به بیماران طبق مشروح فوق 800.000.000 ریال دیگر در صورت توافق بر خرید 5 الی 25 میلیارد تومان به صورت قطعی از سوی سجا 500.000.000 الی 2.500.000.000 تومان هزینه های ثبت نامی و تشکیل پرونده در صورت عدم همکاری این مبلغ پس از کسر هزینه مالیات به کیف پول الکترونیکی کاربر منتقل میگردد.
2. ارائه ضمانت معتبر چک یا سفته
3-مدارک موسسه ، پروانه پزشک / درمانگاه بسته به نوعیت فعالیت مراکز معتبر و معرفی کادر درمان حاضر
شهرها : تهران، کرج،مشهد، شیراز ، اصفهان، تبریز،کرمانشاه و سایر شهرها و نقاط کشور
** توضیحات و راهنمایی تلفنی:**
* برای راهنمایی بیشتر با شماره 09120934070 - 02191095745 داخلی 4 تماس حاصل نمائید.
*نحوه ثبت نام و ارائه مدارک :**
1. ابتدا به قسمت ورود مراجعه کنید.
2. پس از تائید تیک تکمیل فرایند، به مرحله بعد منتقل خواهید شد.
3. در مرحله بعد، هزینه ثبت نام طبق مجوزات و پروانه مربوطه که زیر همین سایت بارگزاری شده و قانونا جهت شرکت در مناقصه از طریق فاکتور رسمی پرداخت نموده و برای شروع فرآیند اعلام آمادگی و حضور در مناقصه، بررسی مدارک و صحت اعتبار سنجی مرکز ، مدیران و پزشکان بررسی تعرفهها و مراجعه به مرکز و بازدید از امکانات توسط کارشناسان اداره کل بهداشت و درمان سجا منتظر برقراری ارتباط با اداره کل بهداشت و درمان باشید.
**لینک های مرتبط:**
لینک مطالعه اطلاعات راجع به اخذ مجوز مطب درمانگاه مرکز درمانی دیجیتال: اینجا کلیک کنید
لینک صفحه همکاری با ما جهت پیشنهاد سرمایه گذاری شما در سایر خدمات حوزه سلامت یا عرضه کالای پزشکی: اینجا کلیک کنید
شماره تماس واحد حقوقی و امور قراردادها جهت بررسی بیشتر:09120934070 - 02191095745 داخلی 4
**جدول تعرفه** به صورت یک فایل اکسل پیوست شود فایل را در زیر این متن دریافت و پس از تکمیل روند ثبت نام در فرم مربوطه با تصاویر و معرفی مرکز بارگزاری نمائید: